Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Przekładnia kierownicza / maglownica

2007-07-12, 11:28

Maglownica w Explorerach jest jak najbardziej naprawialna czytaj daje się zregenerować. Jest wiele zakładów w kraju, które podejmują się bez problemów naprawy maglownic w Explorerach. Często odbywa się to wysyłkowo - i w ciągu 72h mamy prawie jak nową maglownicę z roczną gwarancją - koszt okolo 450-500 PLN. Na miejscu naprawa trwa dzień roboczy.

Taki serwis jest np tu

http://maglownice.polskareklama.pl
lub
http://www.karford.com.pl

Na rynku dostępne są też maglownice regenerowane w USA w serwisach FORD-a - wygladają jak nowe i teoretycznie tak też powinny się zachowywać. Koszt to około 1000 PLN

Czasami wytarczy tylko "powierzchowna" naprawa w wypadku gdy przekładnia po prostu cieknie - przyda się wtedy zestaw naprawczy np KTS:

http://www.kts.de/PDF/katalog5/pdf_date ... repkit.pdf

Zanim jednak zaczniecie walczyć z maglownicą sprawdźcie dobrze drążki kierownicze - potrafią wyglądać i zachowywać się jak nietknięte, a w rzeczywistości po sprawdzeniu w imadle element ruchomy jest rozsypany lub kompletnie zatarty.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Wróć do „ZAWIESZENIE I UKŁAD KIEROWNICZY”