Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
MarcinEx
Posty: 326
Rejestracja: 2011-05-24, 20:14
Lokalizacja: Sobolew

spaw & lock ford 8.8

2012-12-11, 20:41

Jak w temacie do odważnych świat należy :)

Mam w planie zblokować tył ale chciał bym to zrobić tak aby można było wyjąć nadal półosie bo są na c-clipach si?

Czy ktoś już przerabiał tą bajkę?
Spaw na satelitach czy gdzieś jeszcze tarczki lsd? Może lepiej je wymontować żeby zbędnego żelastwa nie było?

Mile widziane opisy foto:)
Ostatnio zmieniony 2012-12-11, 20:43 przez MarcinEx, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Re: spaw & lock ford 8.8

2012-12-12, 08:29

Będziesz mógł jeździć tylko po "luźnym"....To chyba nie jest dobre kungfu ;-)
smartpar.pl

Awatar użytkownika
anton
Posty: 258
Rejestracja: 2011-02-27, 10:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: spaw & lock ford 8.8

2012-12-12, 09:40

spaw na satelitach tylko ,tarczek nie możesz wymontować bo będziesz miał luz na półosiach ;-)

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: spaw & lock ford 8.8

2012-12-12, 09:54

migomat locker :D
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: spaw & lock ford 8.8

2012-12-12, 10:59

Będziesz mógł jeździć tylko po "luźnym"....To chyba nie jest dobre kungfu
co ty opowiadasz... :) na zakretach albo na skrzyżowaniach najwyżej koło będzie lekko "piszczeć" ;D ;P

Awatar użytkownika
Robert Kamyk
Posty: 3073
Rejestracja: 2009-04-10, 20:07
Lokalizacja: Warka
Model Explorera: BRAK

Re: spaw & lock ford 8.8

2012-12-12, 15:11

na zakretach albo na skrzyżowaniach najwyżej koło będzie lekko "piszczeć" ;D ;P
dopóki się nie rozleci połączenie
migomat locker :D
Za późno...
Obrazek
... jest dopiero po śmierci...

Fon: 508212090
Robert

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Re: spaw & lock ford 8.8

2012-12-12, 16:19

Będziesz mógł jeździć tylko po "luźnym"....To chyba nie jest dobre kungfu
co ty opowiadasz... :) na zakretach albo na skrzyżowaniach najwyżej koło będzie lekko "piszczeć" ;D ;P
Czyli będzie taki duuuzy quad :-D Każdy zakręt i trzaskipiski i jęki prowadzącego... :-D
smartpar.pl

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: spaw & lock ford 8.8

2012-12-12, 17:13

MarcinEx, może spróbuj najpierw z samym przodem a jak ogarniesz to tył też sobie zrobisz ;-)

Awatar użytkownika
MarcinEx
Posty: 326
Rejestracja: 2011-05-24, 20:14
Lokalizacja: Sobolew

Re: spaw & lock ford 8.8

2012-12-12, 19:51

no jęków nie będzie bo i tak po luźnym mykam sobie w 95% a na wsi zawsze jest jakiś wybór jak nie tą drogą , to rowem :mrgreen:


No też myślałem o satelitach żeby była możliwość wyjmowania półosi . W sobotę zaczynam electroLocker

czyt: elektrodą, bo migomatsu brak :mrgreen:

Awatar użytkownika
Susel_125
Posty: 850
Rejestracja: 2010-09-13, 19:39
Lokalizacja: Zielona Góra
Model Explorera: Ford Explorer 1997 SOHC (207KM)

Re: spaw & lock ford 8.8

2012-12-12, 22:27

To niektórzy tak robią do driftu. Zaspawac satelity i latasz bokiem. 100% szpera .

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: spaw & lock ford 8.8

2012-12-12, 22:38

To niektórzy tak robią do driftu
początkujący tak robią bo ich jeszcze nie stać na oryginalne blokady :)

ale nawet na spawach kręci się bączki jak cyrklem rysowane ;P

Awatar użytkownika
kizio 730
Posty: 252
Rejestracja: 2008-02-16, 22:13
Lokalizacja: Pomorskie

Re: spaw & lock ford 8.8

2012-12-13, 00:49

Tył spawaj ja tak latam po czarnym białym luznym nic się jeszcze nie ukręciło ,przodu bym nie polecał spawać przerabiałem temat jechał wszędzie do puki z prawej nie wyleciał sprzęg manualny AVM a z lewej ukręciło półoś ,z tyłem nie ma takich problemów bo jest lżejszy od przodu

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Re: spaw & lock ford 8.8

2012-12-13, 09:02

Tył spawaj ja tak latam po czarnym białym luznym nic się jeszcze nie ukręciło ,przodu bym nie polecał spawać przerabiałem temat jechał wszędzie do puki z prawej nie wyleciał sprzęg manualny AVM a z lewej ukręciło półoś ,z tyłem nie ma takich problemów bo jest lżejszy od przodu
Kwestia czasu :mrgreen: Idzie tym zawracać na czarnym? :roll:
smartpar.pl

Awatar użytkownika
resko
Posty: 755
Rejestracja: 2012-02-03, 19:29
Lokalizacja: ZGL

Re: spaw & lock ford 8.8

2012-12-13, 13:18

Idzie tym zawracać na czarnym? :roll:
Pewnie idzie ale bokiem z piskiem opon :-D

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Re: spaw & lock ford 8.8

2012-12-13, 15:47

:-D
smartpar.pl

Wróć do „Kącik OFFROAD-OWY”