Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Pietras
Posty: 170
Rejestracja: 2008-02-15, 09:26
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-02-07, 21:45

Kojot, to że forum tak ma to wiem ale liczyłem na wiele wypowiedzi za i przeciw bo samochód rozebrany, przeróbki w toku ale marzy mi się już zakończyć temat liftu raz a porządnie!!! A potem tylko naprawy bez motania hehe :grin:

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-02-07, 21:47

A potem tylko naprawy bez motania hehe
:-D :-D :-D

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-02-07, 23:37

marzyciel... serio ktoś chce ten lift?

a tak wracając do tematu - podkręcić na drążkach, z tyłu dodać pióro bądź dłuższe wieszaki lub i to i to bo być może fabryczne resory już siedzą no i dłuższe amortyzatory. Jeśli nie wymienisz amortyzatorów z przodu to ci zawieszenie może je wyrwać z mocowań - po podniesieniu cała zawiecha opiera sie właśnie na amorach.

to jak? wysyłać??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-02-10, 04:15

Jankes, weź bo mi ślinka cieknie ! :-D a sam se z liścia wypłace ;-)
jakby co dawaj znać bo lift leży w garażu...
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-02-10, 16:22

jednak odpuszcze ;-) w tym roku planuje pyknąć skrzynie , zrobić pióra z tylu i zabezpieczyć podwozie więc chyba wystarczy wydatków na skubańca w przyszłym roku może lock-righyt na przód i więcej w niego nie wkładam ! ;-) :-D

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-02-10, 16:51

nie ma sprawy... znajdę może tutaj jakiegoś dawcę i zbuduję coś na tej bazie... lift jest piękny... do tego mam nówkę osłonę przodu... pięknie! Jakby ktoś był chętny to zgłaszać się........
:roll:
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Szproket99
Posty: 51
Rejestracja: 2010-08-04, 22:33
Lokalizacja: Maków Podhalanski

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-02-10, 20:22

Jankes a możesz zdradzić z czego temu klientowi sztywniaka zakładasz ? Caly czas mi własnie sztywniak w głowie siedzi i mam okazje kupić mosty z jeepa tylko one lipne mi się trochę wydaja

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-02-10, 21:07

Jankes a możesz zdradzić z czego temu klientowi sztywniaka zakładasz ? Caly czas mi własnie sztywniak w głowie siedzi i mam okazje kupić mosty z jeepa tylko one lipne mi się trochę wydaja
zakładamy Dana 44 z Bronco... bardzo wczesnego Bronco 1977 wraz z nową przekładnią kierowniczą, wahaczami........ mosty z Jeepa podejdą ale z wczesnego Jeepa z tym, że tamte mosty były mocowane na resorach a tu mamy sprężyny.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Szproket99
Posty: 51
Rejestracja: 2010-08-04, 22:33
Lokalizacja: Maków Podhalanski

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-02-10, 21:16

jeep z poczatku la 90. a przelozenia jeep ma takie same co 8.8? resor przerobic na sprezyne przy takiej przeróbce to juz nie problem ;-)

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-02-11, 01:00

jeep z poczatku la 90. a przelozenia jeep ma takie same co 8.8? resor przerobic na sprezyne przy takiej przeróbce to juz nie problem ;-)
w sumie przełożenia można dobrać takie same, to nie jest problem. Przerabianie z resorów na sprężyny to już inna bajka i nie ma potrzeby tak robić jeśli jest inne wyjście.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Wróć do „Kącik OFFROAD-OWY”