Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
manius

Re: Body lift 2" expo II

2007-10-10, 12:15

nie :eek:
tylko 1480$ :eek:
+ przesylka
bo wal napedowy mozna se odpuscic,
no samemu przerobic :-)
a plyte pod to tez samemu zmotac
Ostatnio zmieniony 2007-10-10, 12:53 przez manius, łącznie zmieniany 1 raz.

HAMME

Re: Body lift 2" expo II

2007-10-10, 21:11

Masius dzieki że utwierdziłeś mnie w przekonaniu że body lift do dwójki odpada bo ludzie z usa wybili mi to z głowy, a spece w kraju od 4x4 za wszelką cenę chcieli mi liftować budę.
Definitywnię tego nie zrobię i już

Co do 4" liftu to analizuję to od dłuższego czasu i jest tak
Są dwa liczące się rozwiązania do EXPO II :
SUPERLIFT i TRAILMASTER

Tutaj macie dokładne porównanie obu rozwiązań przez praktyków z usa wraz z fotami WARTO ZOBACZYć

http://www.explorerforum.com/forums/sho ... p?t=133899

dla tych ktorym sie nie chce czytać to oba rozwiązania są bardzo podobne z mimnimalną przewagą dla Superliftu. Cena obu rozwiązań jest bardzo zależna od sklepu ale oscyluje w ramach 1400-1700$ oczywiście bez wału bo za niego wołają od 400 do 650$
Płytę faktycznie nie ma co brać lepiej samemu zrobić

Manius ale mam pytanie bo pisałeś że jakiś gość stwierdził że po asfalcie z liftem jeździ się tragicznie. Ale czy to był ten lift 4" tralimastera lub superlift czy jakiś własny wynalazek ?
Interesuje mnie czy da sie z tym jeździć czy to tylko sztuka dla sztuki, może ma ktoś od Ciebie jakieś doświadczenie ?

manius

Re: Body lift 2" expo II

2007-10-10, 21:30

Manius ale mam pytanie bo pisałeś że jakiś gość stwierdził że po asfalcie z liftem jeździ się tragicznie. Ale czy to był ten lift 4" tralimastera lub superlift czy jakiś własny wynalazek ?
Interesuje mnie czy da sie z tym jeździć czy to tylko sztuka dla sztuki, może ma ktoś od Ciebie jakieś doświadczenie ?
to byl superlift 4"
rozmawialem ostatno z gostkiem (ma nowego explo 2006)
mowil ze jezdzilo sie tym bardzo marnie
do 100wy jako tako (120 na nowej nawierzchni) ale powyzej makabra
jechal tym max 140 na autobahnie ale zygzakiem od kraweznika do kraweznika

to moze nie sam lift winny ale takie opony 32x11,5 tez pogarszaja trakcje

no niestety jak chcesz miec auto na ciezki teren
to na szosie bedzie katastrofa i odwrotnie
cos za cos

HAMME

Re: Body lift 2" expo II

2007-10-10, 21:35

A to wiem dlatego chce rozwiązanie kompromisowe
na asfalt :
wysoko ale mało gumy
czyli 4" lift i opona 275/60/20 czyli 33 cale tylko że na dużej feldze nie powinno nosić i bujać
na teren:
4" i opony jakieś 33x11,5 na jakieś 16 feldze
Ostatnio zmieniony 2007-10-10, 21:36 przez HAMME, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Body lift 2" expo II

2007-10-10, 21:38

i tak to moze wygladac .... fajny bagaznik :)
Załączniki
beforemud1.jpg
beforemud1.jpg (31.85 KiB) Przejrzano 4394 razy
tire2.jpg
tire2.jpg (28.93 KiB) Przejrzano 4390 razy
done2.jpg
done2.jpg (33.83 KiB) Przejrzano 4382 razy
Ostatnio zmieniony 2007-10-10, 21:47 przez Rad-T, łącznie zmieniany 2 razy.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

manius

Re: Body lift 2" expo II

2007-10-10, 21:49

mało gumy
......... opona 275/60/20 czyli 33 cale tylko że na dużej feldze nie powinno nosić i bujać
no niby nie
ale za to wytrzęsie jak diabli,
mało gumy mały komfort
a explo jest z przodu twardy

ktoś tu miał 17" i klął na czym świat stoi ze mu pląby wypadają

nie myślcie bron boże ze ja na wszystko NIE
podaje tylko moje argumenty za/przeciw
Ostatnio zmieniony 2007-10-10, 22:07 przez manius, łącznie zmieniany 1 raz.

manius

Re: Body lift 2" expo II

2007-10-10, 22:06

tak se myślę ze jedynym wyjściem
żeby twój plan zrealizować
są miększe drążki z przodu


wiem ze w stanach były swego czasu trzy rożne twardości
my w europie mamy te najtwardsze
(ale innych nie ma, w rzeszy tylko te jedne (65€), może w USA są do dostania?)

bo z zawieszeniem to jest tak
można kombinować rożne opcje:

-twarde sprężyny/drążki z twardymi amorkami
-twarde sprężyny/drążki z miękkimi amorkami
-miękkie sprężyny/drążki z twardymi amorkami
-miękkie sprężyny/drążki z miękkimi amorkami

:-) ha takie male 4x4 zawiechy

a tak naprawde to do np. Mercedesa G mozna dostac
7 rodzajow sprezyn o roznej twardosci (nie wspomne o dlugosci)

qrde zeby do explo byl taki wybor :-P
Załączniki
drehstab_xp_867.jpg
drehstab_xp_867.jpg (76.47 KiB) Przejrzano 4329 razy
bezeichnung_160.jpg
bezeichnung_160.jpg (75.5 KiB) Przejrzano 4329 razy
vorderfedern2.jpg
sprezyny przod MB-G
vorderfedern2.jpg (41.8 KiB) Przejrzano 4321 razy
hinterfedern.jpg
hinterfedern.jpg (98.72 KiB) Przejrzano 4319 razy
federn1.jpg
federn1.jpg (140.29 KiB) Przejrzano 4318 razy
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez manius, łącznie zmieniany 9 razy.

Awatar użytkownika
fotomysz
Posty: 2359
Rejestracja: 2007-11-04, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: Body lift 2" expo II

2007-11-30, 19:59

a lift zawieszenia może skończyć się tak :(
Załączniki
1771151.JPG
1771151.JPG (91.42 KiB) Przejrzano 4176 razy
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie :P
SHREK '09 4.0 V6 OHV :D
Stworzyłem POTWORA ;P
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo :P więc jest SHREK

Wróć do „Kącik OFFROAD-OWY”