musisz przespawać podwójnego kardana, tego z przedniego wału , przestaje wibrować i zyskasz potrzebne centymetry, większy problem z rozstawem tylnej osi ,bo n a dystansach to chyba trochę słabo w sumie będzie 8'' różnicy z przodem
co to za MTki w tym ranger ktoś wie po zatym pozbyli sie przedniego napędu. tu trza sie na toyotah albo jakiś nawarach powzorować by mięć nadal full 4x4
Ostatnio zmieniony 2012-05-12, 09:36 przez dyfrend, łącznie zmieniany 1 raz.
na razie zawieszenie w planach ,trochę zgromadziłem towaru ,raczej to na zimowe wieczory robota
sporo innych wydatków było do exa ,teraz próbuję wsadzić na przód blokadę LSD więc śmigam bez przedniego mostu pierwsze przymiarki ukazały pewne trudności ale będzie ok
I co z tą blokadą?
Moje wahacze "się robią". Dolne w tej chwili są już wycięte i pogięte czekają na pospawanie.
Górne- projekt powinien być gotowy w przyszłym tygodniu. Szukam teraz firmy która pognie mi rury na wahacze i mocowania amortyzatorów, które muszę jeszcze pomierzyć.
Jak teraz na nie patrzę, to się zastanawiam czy będą pasować.
Załączniki
Wahacz_widok_2.jpg (44.13 KiB) Przejrzano 5602 razy
Wahacz_widok_1.jpg (47.96 KiB) Przejrzano 5602 razy