Chyba nie da się edytować posta więc przy okazji zapytam.
Czy istnieją wersję EX I z poduszkami powietrznymi na wyposażeniu? I jaki jest mniej więcej koszt podniesienia tego auta o 2-3 cale?
wszystkie odpowiedzi znajdziesz na forum tylko użyj szukajki co do poduszek w ex1 to jak dobrze pamiętam wszystkie były wyposażone w 1 poduchę kierowcy
Już w między czasie sporo się dowiedziałem różnych rzeczy, ale właśnie dlatego mam konkretne pytanie. Jak myślicie auto z oferty to jest Eddie Bauer czy jakiś składak? Będzie tam NIVO czy nie, bo sprzedawca nie ma takiej wiedzy?
jest to eddie ale i składak za wiele się nie spodziewaj patrząc na cene porządna ohv-ka chodzi od 9tyś w góre a i tak zawsze jest coś do czego można się przyczepić ( w końcu te fury mają ponad 20 lat )
Odnoszę wrażenie, że sprzedawca ma to auto z przypadku i nie bardzo wie co ma. Może warto sprawdzić? Zresztą jak się weźmie pod uwagę koszty opłat, lawety i ewentualnie zrobienia instalacji LPG to też wyjdzie ok 10k.
Cały czas tylko się zastanawiam czy lepiej próbować kupić kupić starszą wersję ale z ohv czy może coś nowszego, ale już z poduszkami bocznymi, zagłówkami i NIVO, ale z ryzykiem wadliwego rozrządu....?
Ja wiem tylko jeszcze nie doczytałem jak częsty jest problem z tym rozrządem i czy poduszki boczne mają duże znaczenie przy w samochodzie o takich gabarytach.
wg. mnie to nie jest Eddie,ręczna klimatyzacja,nie taki podłokietnik,brak oznaczeń modelu na pasku,wydaje mi się że to xlt,nivo raczej tam nie znajdziesz w II ohv jeszcze nie spotkałem,nie wiem czy II ohv była oferowana w europie,a ten ma tylny zderzak europejski i klapę też,nie podobają mi się też nakładki przednich błotników.
najlepiej niech się Kamyk wypowie co do wersji i wyposażenia,on się lepiej zna
ups,to przepraszam,nie wiedziałem że ohv występowało w eu,w Fordzie pracowałem od 97r i Explorer wszedł od razu jako sohc (tak to pamiętam) i chyba tym się zasugerowałem.