2014-10-18, 19:34
Gość siedzi za granicą w domu w zasadzie w lepiance jego żona dziadkowie i rodzice dziewczyna była bardzo miła starała się nawijała itp itd próbowała załagodzić sytuację.
Nie zrobiło to na mnie większego wrażenia wychodzę z założenia że łatwiej komuś złamać nos a trudniej tego nie zrobić w napiętej sytuacji ale wróciwszy do domu napisałem tak:
Witam, Łukasz z tej strony oglądałem auto i kilka uwag poza tym że kłamał Pan o napędzie 4x4 którego jak się okazało nie ma o czym świadczy brak chociażby przełącznika włączającego biegi terenowe jak i reduktora i wału (to też pewnie Pana szanownego nie interesowało) auto które Pan posiada to największa kupa złomu jaką widziałem poza explorerem po pożarze którego ostatnio naprawiałem.
Oświecę szanownego Pana że nie posiada silnika 4.0 SOHC 204km tylko stary 4.0 EFI 156 konny silnik popularnie nazywany OHV-ką montowany w tym modelu do 1996/7 roku co robił u Pana pod maską jest taką samą zagadką jak chłodnica stosowana po 2002 r. w explorerach w wersji pick-up której to mała wydajność była też przyczyną ugotowania silnika i wyplucia uszczelki. Co do braku korozji warto przyjrzeć się odłażącej z dachu farbie i szpachli o powierzchni stołowego talerza które razem z nieoryginalną podsufitką i dziurą od rdzy wskazują na dachowanie. Co do kondycji samego auta abstrahując od ASB i silnika, z podzespołów napędowych cieknie jak z zarzynanej świni o środku auta nie wspomnę. Dobrze że się Panu nie spieszy ze sprzedażą auta bo go Pan nie sprzeda a już na pewno nie naprawi. Odpowiednią opinię o samochodzie wystawiłem też na ogólnopolskim forum explorera na które zagląda przed zakupem większość potencjalnych kupców. Szkoda, że bezsensownie zmarnował Pan mój czas nie rozumiem co Pan miał na celu wysyłając człowieka, który wie dużo o explorerach licząc na to że nie zauważy braku reduktora? Tak, nie wiedział Pan nie zna się przyjął w rozliczeniu nie oglądał, nie było tam Pana i tak dalej. żenada i wstyd. Ja nie szukałem "nowego auta" tylko zgodnego z opisem. Powodzenia
a po jego odpowiedzi obajkach cytowanej wyżej tak:
reduktor powinien być w środku na wyjściu ze skrzyni a z niego wychodzi wałeczek z przodu co najwyżej może być most. Stały napęd to występuje w jeep'ie. W Explorerze nigdy go nie było powodzenia z prowadzeniem kurnika jak się zmywak czy budowlanka za granicą znudzi. PS w Vission Express mają badania z 1 pln:)
Ostatnio zmieniony 2014-10-18, 19:35 przez
boris, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris