Też bym stawiał że raczej około 240 KM niż 300 KM . Wystarczy i tyle , mam u siebie w IV niby te 300 KM i jakoś ogromnej różnicy nie czuję . Ale za to ma zajefajne felgi....ehhhhh, chciałbym takie
A to teraz przypuszczalnie ile może mieć? Robił ktoś kiedyś jakieś testy na hamowni. Chyba sam się wybiorę i przetestuję swojego. Będzie lipa i wstyd jak wyjdzie mi z 180 KM....
Witam wszystkich. Napaliłem się trochę na EXa trójkę i ten z ogłoszenia wydaje mi się sensownym rozwiązaniem. Mam pytanie na co zwrócić uwagę przy oględzinach. (mechanikiem nie jestem ale coś tam się liznęło silnika i zawieszenia).
Dodatkowo obecny właściciel uprzedził mnie, że coś "Stuka" jak silnik się rozgrzeje - podejrzewa napinacz rozrządu albo popychacze. Osoby które już miały doczynienia z takimi przypadłościami proszę o obiektywne opinie.
Pozdrawiam
Michał
jak stuka to znaczy że pewnie brakuje mu ciśnienia oleju na głowicy a to już kaplica mam identyczny tylko w bogatszym wyposażeniu po zatym chamsko poduszka wywaliła w nim. jak chcesz pogadać o takim aucie to zadzwoń do mnie na kom lub pw bo mój jest ostatnio na wylocie
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris