Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Klubowicz Speedo
Klubowicz
Posty: 1112
Rejestracja: 2010-05-16, 15:05
Lokalizacja: lubuskie
Model Explorera: 2001 Sport Trac

Re: Explorery z Niemiec

2016-08-13, 19:33

oglądał ktoś? http://otomoto.pl/oferta/ford-explorer-ID6yuD63.html

może z PL trzeba brać skoro germańskie Mustafy oszukują ;)
Pozdrawiam
Speedo

Obrazek

Awatar użytkownika
Klubowicz Speedo
Klubowicz
Posty: 1112
Rejestracja: 2010-05-16, 15:05
Lokalizacja: lubuskie
Model Explorera: 2001 Sport Trac

Re: Explorery z Niemiec

2016-08-15, 21:03

ok, ja byłem widziałem, chyba kupię psie nogi i zrobię swojego dziadzia bo na wyjazdy to ja już straciłem z półtora tys. i nic...

może ktoś z Forumowiczów coś fajnego - późne SOHC, Sport Trac alibo 5.0 V8... Tylko żeby miał maxymalnie jeden ciężki mankament - np. schrupane progi albo walnięte ASB, bo jak ma komplet mankamentów to takie już widziałem ;)
Pozdrawiam
Speedo

Obrazek

Awatar użytkownika
Northools
Posty: 327
Rejestracja: 2016-04-26, 12:24
Lokalizacja: Trojmiasto
Model Explorera: Czarny Ex III 4.6 V8 - tzw pomnik.

Re: Explorery z Niemiec

2016-08-17, 19:07

Czytam i wspolczuje, naprawde. Przy 4.0 SOHC to juz masz jeden wielki mankament na kilka tysi potencjalnie. Jak dolozysz do tego progi, wnetrze I inne duperele to sie robi sporo kasy. Wiem bo sam z uporem maniaka doprowadzam swojego do stanu tip top :-). No I niestety stan tip top kosztuje i to sporo ;-( Teraz poszedl na serwis pompy wspomagania ukladu kierowniczego. Bylo to do przewidzenia po tym jak zrobilem kompletnie magiel i przegub kolumny kierowniczej. I dokladam tak kamyk do kamyka, bo ponoc V8 OHV jest na peczki tylko jakos ich nie widze.

Pozdrawiam I zycze powodzenia w poszukiwaniu. Abys znalazl takiego - nie igla, ale sprawne V8 ;-):
Załączniki
IMG_4204.JPG
Kur....a! Gdzie jest moja szaro-zielona skora? :shock:

Awatar użytkownika
Klubowicz Speedo
Klubowicz
Posty: 1112
Rejestracja: 2010-05-16, 15:05
Lokalizacja: lubuskie
Model Explorera: 2001 Sport Trac

Re: Explorery z Niemiec

2016-08-17, 20:09

Pozdrawiam I zycze powodzenia w poszukiwaniu. Abys znalazl takiego - nie igla, ale sprawne V8 ;-):
ja nawet nie napalam się na V8, starczy mi ogarnięte SOHC w limitedzie z końca produkcji i wcale nie chcę za półdarmo, podniosłem próg do jakichś 2000 euro, to po sprowadzeniu jest suto powyżej 10k pln no ale w tych kwotach sam złom jak na razie się trafia...

najgorzej, że te Turasy kłamią w żywe oczy, przez telefon jest "top zustand" a na miejscu starczy tylne drzwi otworzyć, żeby zobaczyć ten "top" ;) już się nauczyli, że Polak jak przyjedzie 1000km to i tak weźmie...

muszę jakąś inną taktykę zastosować, mam już dwa zdjęcia poglądowe http://i.imgur.com/45zIM8e.jpg i http://i.imgur.com/kQifsNQ.jpg będę pisał maile zamiast dzwonić, wstawiał zdjęcia poglądowe i żądał zdjęć zwrotnych w/w elementów, jak nie dostanę nie wstaję nawet z kanapy bo nie ma sensu :)
Pozdrawiam
Speedo

Obrazek

Awatar użytkownika
Northools
Posty: 327
Rejestracja: 2016-04-26, 12:24
Lokalizacja: Trojmiasto
Model Explorera: Czarny Ex III 4.6 V8 - tzw pomnik.

Re: Explorery z Niemiec

2016-08-17, 23:51

A dlaczego nie poszukasz czegos w PL? Wiem, ze jest malo ale czasami sie trafiaja. Sa juz przeselekcjonowane i najwiekszym zmartwieniem jest ewentualnie silnik, ktory zapewne ma juz nalatane od 200-350 tys. Wiem, ze 2000 euro to ponad 10 tysi PLN na gotowo, ale prawda jest taka, ze sprawnego SUV'a ponizej 15-20 to trrudno trafic. I nie jest to istotne jaka to marka i jaki wiek. Ja juz zaladowalem 18 kola, a jak ogarne blacharke na tip top, oraz LPG to wyjdzie z 25. I bede mial pieknie odwalone 20 letnie hamerykanskie cacko hehe ;-)

Pozdrawiam
Kur....a! Gdzie jest moja szaro-zielona skora? :shock:

Awatar użytkownika
Klubowicz Speedo
Klubowicz
Posty: 1112
Rejestracja: 2010-05-16, 15:05
Lokalizacja: lubuskie
Model Explorera: 2001 Sport Trac

Re: Explorery z Niemiec

2017-08-23, 11:32

no kto by przypuszczal, że mój temat TAK ożyje :D
Pozdrawiam
Speedo

Obrazek

Wróć do „SAMOCHODY Z OGŁOSZEŃ”