Wujek Boris poda na tacy:
-reduktor 2500
-wały 100+300
-s.motor 150
-komputer 4x4 600-1200
-kabelki, duperelki 200 jak gdziekolwiek znajdziesz
-tarcze 2x170-600
-piasty 2x 189-800
-przełącznik do konsoli 100
-most ok 500-600 ale chodzą słuchy po wsi że pasuje z 2ki
-półosie 2x300
- rozbiórka skrzyni w drobny mak, żeby wymienić wałek zdawczy + dupka od 4x4 600- plus nieskończoności zależnej od inwencji twórczej skrzyniarza,
-olej 100
7000 jak nic + robota mechanika
Ceny podane wynikają z moich doświadczeń z Allegro i olx i znajomości rynku podzespołów używanych więc nie posać mi że gdzieś u wujka w stodole jest most za flaszkę bo nie o to chodzi....
Do ciekawostek w III były mosty 3.55 i 3.73 i dokładnie nie wiem od czego zależał ich montaż więc trzeba sprawdzić co jest w aucie i odpowiedni dobrać nie wiem czy to ma związek przełożeniami mostów ale różnią się też ASB przełożeniem na 2 biegu ... to tylko kilka niuansów na które trzeba zwrócić uwagę nie mówiąc już o instalacji elektrycznej chyba że ktoś planuje sobie zrobić na guzik ... wg mojej opini było tak kastraty miały 3.55 a 4x4 3.73 więc jak kupisz kastrata to z 3.55 mosty przednie miały zawsze 3.73 więc albo wymienisz też tylny na 3.73 od 4x4 albo będziesz jeździł pewnie niedługo na mostach z różnymi przełożeniami ..... z czym się to wiąże ? - MirEx68 - do tablicy
Kolejna sprawa to jak zareaguje ewentualne RSC, jak do instalacji nie będzie wpięty moduł "4x4" dla ułatwienia dodam że modułów sterowania 4x4 było kilka typów do różnych sterowników silnika i trzeba było dobrać identyczny numer seryjny w przeciwnym razie palił się sterownik lub bezpieczniki.
wałek Adrian odda ci za darmo z miłości do innych użytkowników explorera.
-robocizna własna lub warsztat pewnie z 500 zł .... tu bym dyskutował może za 1000 wszedłbym do kanału pod niego plus 600 za ASB
Przepraszam z góry za swoje wywody spod ciemnej chmury ale jakoś mnie ten post o szybko idącym uleczeniu kastrata nie przekonał
To pisałem ja Boris
AVE EX - Chwała i zwała explorerowi