Witam
Dołączę się do tematu ponieważ od kilku dni mam tożsamy problem. ASB bez wcześniejszych objawów zmieniła charakterystykę pracy : stanowczo opóźnia zmianę biegów na wyższe, co ciekawe przy dynamicznym przyśpieszaniu potrafi w ogóle nie zmienić biegu i obroty ochoczo wchodzą na czerwone pole i nic....
Ciekawe jest to, że po puszczeniu gazu ASB ładnie wrzuca kolejny bieg ... więc teraz mam skrzynię sekwencyjną
![;)](./images/smilies/004.gif)
tyle że nogą zmieniam biegi. Przy delikatnym przyspieszaniu po płaskim skrzynia pracuje niemal normalnie. Przy kickdowni`e ASB redukuje najprawdopodobniej o dwa w dół (chyba do pierwszego biegu)
![:?](./images/smilies/confused.png)
obroty na czerwone pole i niemal zerowe przyspieszenie ...
Reasumując: olej ma około 15 tyś. stan idealny klarowny, czysty bez zapachu. Konwerter regenerowany około 20 tyś temu i trzyma bardzo ładnie - sprawdzony z butem
![:)](./images/smilies/001.gif)
na obu pedałach, zero ślizgania - przy ostrym starcie opony dochodzą do skały macierzystej
![;)](./images/smilies/004.gif)
, skrzynia nie szarpie i łagodnie zmienia biegi -
tyle że dzieje się to za pomocą pedału gazu
Panowie rzucajcie pomysły ponieważ trochę tracę inwencję - a zostawiając EX u mechesów od ASB może się okazać że wszystko jest okropnie zepsute
![;)](./images/smilies/004.gif)
i koniecznie trzeba kupić nową skrzynię którą chętnie założą ...
ps. modulator ciśnienia wymieniony przy ostatniej wymianie oleju czyli ok. 15 tyś. temu - ale na chwilę obecną zakładam, że może to być wszystko ..