Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: EX III 5R55 padła po wymianie oleju

2016-11-03, 09:05

tak a nasi sprzedają wałek balansujący jako pompę oleju, wg moich doświadczeń i mauala do tej skrzyni w/s miały te same a 5r55n która wygląda tak samo miała mniej przegródek na wstecznym fot. 46420B (lincoln i jaguar) , 72 strona manuala ATSG omawia to dokładnie, jak będziesz wyważał otwarte drzwi którymi my chodzimy od dawna to się wszyscy zniechęcą i przestaną ci pomagać i zostaniesz tu sam, co za kuźwa problem zdjąć michę spisać symbol i num ser. z elektrozaworów wysłać jankesowi przez msg razem z winem pojazdu i zamówić przecież sam pisałeś że to pikuś je zdjąć, druga sprawa że to i tak nic nie pomoże bo jak ci napisał człowiek z największą wiedzą na chwilę obecną o skrzyniach z III-ki czyli MirEX68 i ja też to potwierdzam jak miałeś łajno zamiast oleju to tarczek już nie ma i pewnie kilku innych podzespołów też awaria którą masz wskazuje na EPC w tym przypadku ten zawór wysyła w kosmos jednokierunek z kosza OD a on resztę kosza ale proszę cię bardzo dalej poszukuj literki B na swoim pakiecie - twoja sprawa ale żeby nie było że jestem znowu złośliwy też podpowiem ci że go tam nie ma bo jest tylko kod fordowski po którym się zamawia żeby nie zrobić skuchy :D ale co ja tam wiem muszę spadać bo mam kolejną 5r55w do remontu :P
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

kmc
Posty: 86
Rejestracja: 2010-07-03, 10:05
Lokalizacja: Płock
Model Explorera: III '04
Kontakt: Strona WWW

Re: EX III 5R55 padła po wymianie oleju

2016-11-04, 07:52

kończąc wątek. Chwytając się brzytwy, pod wpływem rozmowy z fachowcem - stwierdziłem, że płukanie skrzyni i całkowita zmiana oleju mocno zmieniła warunki pracy zaworów. Wykonałem więc adaptację skrzyni. Cała pamięć skasowałem i uczyłem skrzynię od nowa. Skrzynia po adaptacji pracuje dużo lepiej niż przed wymianą oleju. Po przejechaniu 80 mil w mieszanych warunkach nie wywala żadnych błędów. Teraz zobaczę co będzie się działo dalej.
Krzysiek K.M.C. Płock
był Ex '99 4.0
jest Ex III 4,0 '04

Awatar użytkownika
Klubowicz wit.rys
Klubowicz
Posty: 2187
Rejestracja: 2013-03-17, 09:36
Lokalizacja: Chyrzyna-podkarpacie
Model Explorera: już nie ...

Re: EX III 5R55 padła po wymianie oleju

2016-11-04, 19:31

u mnie Jankes ustalił potrzebne elektrozawory po naklejce z drzwi...
Witold
(604902478, wit.rys@gmail.com)

Motocyklista
Posty: 27
Rejestracja: 2016-03-04, 09:44
Lokalizacja: Płock
Model Explorera: Ex III

Re: EX III 5R55 padła po wymianie oleju

2016-11-11, 20:14

kończąc wątek. Chwytając się brzytwy, pod wpływem rozmowy z fachowcem - stwierdziłem, że płukanie skrzyni i całkowita zmiana oleju mocno zmieniła warunki pracy zaworów. Wykonałem więc adaptację skrzyni. Cała pamięć skasowałem i uczyłem skrzynię od nowa. Skrzynia po adaptacji pracuje dużo lepiej niż przed wymianą oleju. Po przejechaniu 80 mil w mieszanych warunkach nie wywala żadnych błędów. Teraz zobaczę co będzie się działo dalej.
Sie ma. Napisz jak przeprowadziłeś adaptację. Aha-oczkins ma twój nr tel ? Pogadamy o exach III. Pozdrawia czarny exIII :-)

Wróć do „SKRZYNIE AUTOMATYCZNE ASB”