Strona 3 z 3

Re: Wymiana napinaczy

: 2016-11-18, 12:29
autor: mangooostar
OKej dzięki za porady, może uratujesz kolejnego debila... :P

A jeszcze lopatologicznie zapytam - w ktora strone, w ktorym miejscu, na jakim biegu....zeby nie bylo jak wczesniej.

PRzepraszam za klopot, czlowiek chyba nie powinien sie brac za grzebanie w aucie bez odpowiedniego przygotowania...

A jak odpali to jakos kontrolowac jesli nie bedzie dziwnych dzwiekow? Bo teraz nie wiem czy jesli bedzie ok to jezdze na tykajacej bombie czy jak ;/

Re: Wymiana napinaczy

: 2017-05-06, 12:43
autor: golden86
Dobra chłopaki leci do mnie napinacz przedni od Jankesa. Teraz moje pytanie siedząc w aucie po stronie kierowcy który to jest pierwszy cylinder? I i kiedy jest ten punkt ? Czy w momencie kiedy tłok jest u góry czy na dole?

Re: Wymiana napinaczy

: 2017-05-08, 21:17
autor: golden86
Dobra chłopaki leci do mnie napinacz przedni od Jankesa. Teraz moje pytanie siedząc w aucie po stronie kierowcy który to jest pierwszy cylinder? I i kiedy jest ten punkt ? Czy w momencie kiedy tłok jest u góry czy na dole?
Boris napisz jakieś wypociny na ten temat. :-D

Re: Wymiana napinaczy

: 2017-05-08, 23:20
autor: Speedo
auto ma zawsze tylko dwie strony, - lewą kierowcy i prawą pasażera, pierwszy cylinder jest po prawej od przodu (chłodnicy) - jest 123, po lewej (kierowcy) od przodu jest 456

Re: Wymiana napinaczy

: 2017-05-09, 07:48
autor: karolb863
no chyba że mamy do czynienia z angolem albo australijczykiem,to wtedy lewa jest po stronie pasażera,a prawa kierowcy,układ silnika się nie zmienia :)
generalnie silnik w układzie V ma jedną głowicę bardziej wystawioną do przodu i to jest pierwsza głowica,cylindry liczymy od przodu silnika,chyba że ktoś ma wytwór francuskiej motoryzacji to wtedy cylindry liczy od tyłu do przodu :)

Re: Wymiana napinaczy

: 2017-05-09, 22:14
autor: golden86
ok. Dzięki to jeszcze kiedy jest ten punkt 0 jak tłok jest na górze ? Dobrze myślę?

Re: Wymiana napinaczy

: 2017-05-09, 22:40
autor: karolb863
punkt 0,TDC,GMP to jedno i to samo i oznacza najwyższy punkt który osiąga tłok,czyli Górny Martwy Punkt.