słuchaj ja też korzystałem z tego samego
ważne abyś na dolnym łańcuchu dobrze ustawił oczka(chodzi o wyważenie) piszą że nawet 6, albo i 7 obrotów wału trzeba zrobić, a wałki rozrządu to już pikuś
ustawiasz prawy aby obie krzywki na pierwszym cylindrze były w dół i od tyłu blokujesz ceownikiem aby się nie kręcił. prawy raczej sam stoi i się nie przewraca. z lewym jest troszkę więcej zabawy. w tym samym położeniu korbowodu ustawiasz też krzywkami do dołu, ale z lekkim przesunięciem. z tyłu na każdym wałku rozrządu masz naciecia i one muszą być równolegle do krawędzi głowicy.
i to było by na tyle
ja tak u siebie ustawiałem i jest ok
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie
SHREK '09 4.0 V6 OHV
Stworzyłem POTWORA
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo
więc jest SHREK