Co do dostępu do łożysk to nie powinno być problemów
Trochę trudniej z łożyskiem igiełkowym.
Przedzwoń do
www.nskeurope.pl - powinni mieć takie same jak były zainstalowane.
Z obrotami łożyska to nie problem, standardowe mieszczą się w zakresie.
Trochę danych dotyczące części do regeneracji:
Front Bearing Part Numbers: (20x47x14mm)
MRC - #203S
NSK - #NC 6203C3X28
SKF - #6203
Rear Bearing Numbers: (17x40x12mm)
MRC - #204S
NSK - #NC 6204C3X28
SKF - #6204
Rotor seals - Chicago Rawhide Part# 8522 -- SKF uszczelnienia te same symbole
Chicago Rawhide #7967 (Viton / 20mm x 47mm x 7mm double lipped)
Rear rotor bearings - INA part #FC65477
Case sealant - Permatex (Loctite) part #51813
Bearing Lubrication - Dow Corning #44 Additionally, Husky grease part #00603 can be used
Oil GM part #12345982
2 Bearing, Needle, INA #FC65477.1
1 Bearing, NSK #NC6203C3X28,
(#6203DDU8AC3EX28)
1 Bearing, NSK #NC6204C3X28,
(#6204DDU8AC3EX28)
1 Seal, Chicago Rawhide #7968
1 Loctite Gasket Eliminator 518, #51831
1 Husky Grease, #00603
Igiełkowe zakładają takie przy reanimacji turbiny:
http://osinskiartur.pl/Produkt/Lozysko/ ... rettyPhoto
Wymiary:
http://www.noc.ua/en/online-catalog-bea ... PK&key=680
http://www.noc.ua/en/online-catalog-bea ... le=FC65477
http://www.noc.ua/en/online-catalog-bea ... Q&key=1253
Kulkowych to praktycznie szukasz normalnych z luzem C3 i do pracy w temperaturze do 200 st i powinno być ok, SKF oznacza prawdopodobnie S1 do 200 st.
Reasumując bez problemu znajdziesz zwykłe łożysko z luzem promieniowym C3, X28 lub S1 po obróbce cieplnej do pracy w tem. 200 st.
Pozdrawiam