u mnie zaślepienie zaworu egr nie powodowało przejścia w tryb awaryjny,tylko zaświecanie kontrolki
a jak to wybadales? bo na moje oko to jednoznaczne
czegoś tu nie rozumiem - przecież po odłączeniu przewodów ciśnieniowych i zapętleniu (lub też i nie) dpfe też nie będzie widział różnicy ciśnień.
no o to chodzi żeby nie widział, to w skrocie działa tak - jak egr jest zamknięty a wg kompa silnika powinien być otwarty, komp wysyla do dpfe rozkaz kontroli, dpfe se myśli "uuu cos jest bardzo nie halo, egr chyba jest zamknięty bo nie ma roznicy cisnien, wlaczam czeka" a jak masz petle na dpfe to komp wysyla sygnal do dpfe czy aby na pewno egr się otwarl, dpfe zapętlone twierdzi ze roznicy nie ma to znaczy egr otwarty i nic nie czekuje
Ostatnio zmieniony 2013-11-24, 22:08 przez
Speedo, łącznie zmieniany 1 raz.