Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: stukanie w kolumnie kierowniczej

2013-01-11, 21:55

dopiszę się tutaj,chodzi o Exa II,czy ktoś opatentował jakiś ciekawy pomysł na zużyty przegub kolumny kierowniczej,drugi raz mi się wysypał,stuka,puka i luzy ma takie że jak jadę samochodem to mi rąk nie starcza do utrzymania go w lini prostej :-/
tel. 606414212

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: stukanie w kolumnie kierowniczej

2017-06-02, 23:48

dzisiaj wymieniłem sobie przekładnię kierowniczą,bo moja już odłożyła słuchawkę,stukała,pukała i znaczyła teren na każdym postoju,przy okazji pomyślałem że wymienię sobie kolumnę kierowniczą-tą dolną część z przegubem,miałem coś takiego od sohc,chciałem sobie wymienić bo moja kolumna jeszcze nie ma luzu ale osłony gumowe się rozpadły i piasek z wodą leci do przegubu,a nigdzie nie mogłem tych osłon znaleźć,niestety kolumna od sohc w wersji GB nie pasuje,przegub (chociaż wygląda na krzyżak to jednak jest to przegub) jest troszkę wyżej i nie da się go założyć do ohv ponieważ przeszkadzają stalowe przewody evoporatora,nie chciało mi się dzisiaj tego przerabiać,więc postanowiłem założyć starą kolumnę,tylko te osłony-a właściwie ich brak.....
wczoraj wymieniałem klientowi osłony przekładni kierowniczej (drążków kierowniczych) w Alfie Romeo 156,więc przekopałem śmieci i.... pasują prawie idealnie,mają troszkę mniejszą średnicę,ale da się naciągnąć,w końcu mam osłony,może teraz ten cholerny przegub wytrzyma dłużej :)
dopóki osłony od Alfy się nie rozwalą.
tel. 606414212

Wróć do „WARSZTAT”