powinieneś mnie choć trochę zrozumieć
dodam że budę ze skrzynią lżejszą o silnik łatwiej mi będzie wciągnąć do warsztatu no którego mam jak na złość po górę
wyolbrzymiasz
silnik za drugim razem wyciągałem sam - zajęło mi to coś około 1,5h, a garaż mam pod górkę, na kamykach i do tego z duuuużyyym progiem na wjeździe
kątówką wycinam prostokątny otwór w podłodze w miejscu gdzie normalne auta mają drążek zmiany biegów:) odkręcam śruby z góry z podłogi odkręcam dolne uwalniam silnik który wywalam linką holowniczą przywiązaną do drugiego exa:)
Wycinać nie musisz, bo tam jest klapka zaślepiająca otwór, którym normalnie jest manual wyprowadzany
a generalnie skrzynię odkręcić od góry jesteś w stanie bez cudowanie przy zdjętym reduktorze - wsadzasz za przeproszeniem cały łeb w jego miejsce, bierzesz kilka dobrych przedłużek i skrzynia się odkręca jak marzenie
Ale jak masz zacięcie destrukcyjne
to pewnie - linka też spełni zadanie.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...