Strona 1 z 1

5.0 v8 kilka problemów

: 2014-03-25, 10:05
autor: śp. Rafaello-Mk
kolega kupił v8
będę tu pytał o wszelakie rozwiązania

sczytane błędy skanXL (to nie będą wszystkie gdyż właściciel miał odłączony aku)

pierwszy problem to błąd P0174

wiem co on oznacza jest jednak kilka rozwiązań
(czy może ktoś borykał się z takim problemem?)

następnie auto wchodzi na podwyższone obroty do 1100 1200 po wyłączeniu biegu na P lub N na biegu są około 900 1100

sczytane fordscanem
Kod: P0174 - Mieszanka w układzie zbyt uboga (grupa cylindrów 2).
Kod: B1681 - Sygnał modułu nadajnika-odbiornika PATS nie jest odbierany.
Kod: U1262 - Usterka transmisji danych SCP.
Kod: B1347 - Awaria obwodu cewki (przekaźnika) prądu wejściowego odmrażaniatylnej szyby.
Kod: B1323 - Usterka obwodu kontrolki czujnika niedomknięcia drzwi
Kod: P0500 - Usterka czujnika prędkości pojazdu VSS.
Kod: B1410 - Usterka obwodu silnika szyby lewej przedniej
Kod: C1145 - Uszkodzenie obwodu wejciowego czujnika prdkoci prawego przedniegokoa
Kod: B1342 - Wewnętrzna usterka modułu ECU.

Re: 5.0 v8 kilka problemów

: 2014-03-25, 11:04
autor: dyfrend
na strcie wszystkie połączenia (wtyczki) do przeglądu, rozpiąć przeczyścić,jakimś kotaktronem zapsikać i ponownie zczytać. sprawdz sandy lambda, są odpowiedzialne za korekte dawki paliwa. i daj znać so wyszło.

Re: 5.0 v8 kilka problemów

: 2014-03-25, 22:33
autor: boris
lista błędów jak po wyciągnięciu fury z jeziora :mrgreen: p0174 sprawdź przewody dolotowe lpg może się coś rozszczelniło i bierze lewe powietrze, uszczelkę kolektora świece i kable 2 rząd to chyba strona od pasażera

Re: 5.0 v8 kilka problemów

: 2014-03-27, 15:19
autor: NeXusPK
Umnie ten błąd wynikał z "choinki" na cewkach. Wymieniłem na początku kable (polskie są ok - 4 lata na nich jeżdżę), świece a błąd pozostał. Po wymianie cewek po temacie... (oczywiście O174)
kurcze ale w pierś się biję - wtedy też uszczelki kolektora ssącego były robione więc... albo .. albo

Re: 5.0 v8 kilka problemów

: 2014-04-02, 22:56
autor: śp. Rafaello-Mk
jest tak ,silnik ma podwyższone obroty , silnik pracuje na 1100 - 1200 obrotów
silnik wytwarza spore podciśnienie , zasysa moim zdaniem zbyt wiele powietrza i po odkręceniu korka wlewu powietrza silnik ma normalne obroty

czyli jak korek wlewu oleju jest odkręcony jest ok a jak go zatkam to podnoszą się obroty z 900 na 1200 :shock:

przez wlew oleju zasysa bardzo mocno powietrze aż rękę wciąga

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Z1Cs1g3Ffuo[/youtube]

nie mogę wstawić filmu :/

[ Komentarz dodany przez: starwind: 2014-04-03, 05:51 ]
proszę

Re: 5.0 v8 kilka problemów

: 2014-04-19, 20:08
autor: śp. Rafaello-Mk
Gdzie dostanę części zaznaczone na żółto

9 9D476 EGR valve gasket

60 9H486 Intake manifold upper gasket
61 9E933 EGR valve spacer gasket
62 9E933 Throttle body gasket

pomyłka zamiast pozycji 11 i 12 to pozycja 18
18 - 6A666 Positive crankcase ventilation valve

Obrazek

Re: 5.0 v8 kilka problemów

: 2014-04-19, 21:30
autor: starwind

Re: 5.0 v8 kilka problemów

: 2014-04-19, 21:36
autor: śp. Rafaello-Mk
ja patrzyłem tu bo nawet nr part się zgadzają
http://www.fordparts.com/Commerce/Catal ... rtNo=9E933#

już patrzę na rock

Re: 5.0 v8 kilka problemów

: 2014-05-31, 15:30
autor: śp. Rafaello-Mk
przyszła pora na opisanie co było
mianowicie
1 - świece były chyba od nowości , były wypalone doszczętnie
2 - przewody wysokiego napięcia miały takie przebicia że w nocy można było jeździć bez świateł po otwarciu maski
3 - nieszczelność pod kolektorem ssącym
4 - nie sprawny zaworek PCV i nieszczelność w gumie łączącej silnik z tym zaworkiem - bardzo istotna przyczyna
5 - pęknięta i złamana rurka od podciśnienia idąca od zaworu PCV do kolektora ssącego , to powodowało podciśnienie w silniku i podwyższone obroty

Po usunięciu usterek auto pracuje idealnie ;)