2014-12-30, 16:41
U mnie też na ostatnim przeglądzie wyszło, że jest spory luz, przez co nie da się zrobić geometrii kół i "prawy górny wahacz do wymiany". Patrzyłem ceny na Allegro, eBayu itd i cena całego wahacza, zamiennik to okolice 180zł. I teraz pytanie: o co chodzi z tym, że ten prawy górny wahacz jest "regulowany"? Co się w nim reguluje? Zbytnio w kwestiach zawieszenia jestem blady, a mechanik też kazał wymieniać cały wahacz, nic o jakiejś regulacji nie wspominał. Czy w takim razie lepiej wymienić cały wahacz prawy górny na zamiennik (a więc pewnie bez tej "regulacji"), czy lepiej wymienić sam sworzeń jeśli się da, lub dać do regeneracji jakiemuś magikowi?
edit: rzeczywiście jest cienko z samym sworzniem górnym... na Allegro nic nie ma, nawet w USA nic nie mogę znaleźć - jest jakiś "upper ball joint", ale pisze, że tylko do nieoryginalnego wahacza. Chyba trzeba regenerować albo wymieniać cały wahacz.
Ostatnio zmieniony 2014-12-30, 16:47 przez
drakerc, łącznie zmieniany 1 raz.