Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-08-26, 21:28

heh w poniedziałek wymieniałem kolumnę kierowniczą gościowi z Poznania, nikt mu nie chciał tego ogarnąć :mrgreen:
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-08-26, 21:39

heh w poniedziałek wymieniałem kolumnę kierowniczą gościowi z Poznania, nikt mu nie chciał tego ogarnąć :mrgreen:
No to faktycznie kupa roboty - jakieś 15 minut dla kogoś kto wie jak klucz wygląda, no cóż ale przynajmniej ty zarabiasz :-P
Tego exa kojarzę z jakiegoś ogłoszenia z przed pół może roku chyba że to inny spalony edek.
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-08-26, 21:54

akieś 15 minut dla kogoś kto wie jak klucz wygląda
no może 2 godziny z przełożeniem całego osprzętu :-D
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-08-26, 21:56

a to w Poznaniu jest jeszcze jakiś Explorer oprócz mojego :?: :-P
tel. 606414212

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-08-26, 23:36

karolb863, powoli coraz mniej ;)

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-08-27, 07:34

:cry:
tel. 606414212

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-08-27, 07:39

są... są... ale właściciele są oporni na internet i fora
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Awatar użytkownika
Piekarz
Posty: 39
Rejestracja: 2014-08-22, 09:26
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-08-27, 22:17

Boris,

Wielkie dzięki za informacje o wymianie wiązki. Dla świeżych posiadaczy Explorera II to bardzo cenna wiadomość.
Pozdrawiam serdecznie

Piekarz
tel. 505 566 800

Awatar użytkownika
Klubowicz Wielka Stopa
Klubowicz
Posty: 536
Rejestracja: 2012-03-27, 22:13
Lokalizacja: skier-nie-widze

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-08-28, 13:18

właściciele są oporni na internet i fora
temu czł\ekowi też mówiłem o palących się exach itd.,itd. ale miał jak widać opory...
Używajcie polskich znaków! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE. wielka stopa

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-08-28, 16:56

Dla świeżych posiadaczy Explorera II to bardzo cenna wiadomość.
trzeba zagłębiać się w forum to się wiele ciekawych tematów znajdzie :)

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-09-01, 09:20

ale miał jak widać opory...
ale teraz zarzyczył sonie bez tempomatu ;-)

tak powoli się zastanawiam, czy pożar zaczyna się od wtyczki przy hamulcu czy raczej przy tempomacie to wygląda tak jakby napięcie było podawane do czujnika który się przycina czy coś i powoduje nagrzanie się kostki przy samym tempomacie bo ona była sfajczona najbardziej.

Tak nawiasem to wywaliłem 2 kilo przewodów i przewodzików do ledów, halogenów, trąbki na powietrze większość miała przekrój włosa i na 20 metrów bieżących instalacji tylko jeden bezpiecznik to auto prędzej czy później by spłonęło.

Co do samej roboty mega upierdliwy jest pył z gaśnicy dopóki jest such jest ok, ale jak się spocisz i wejdzie w reakcje z na przykład potem to żre jak pies. Ale już w większości usunięty.
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Awatar użytkownika
Cezar
Posty: 310
Rejestracja: 2010-07-25, 22:02
Lokalizacja: Warszawa

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-09-02, 19:46

Ciąg dalszy akcji serwisowej. Otóż Bemo Motors, po konsultacji z centralą uznało przywołanie serwisowe, zamówią części w Niemczech lub w USA i wymienią wiązkę tempomatu. Do tej pory wszystko gra. Mam jednak pewną watpliwość, nikt w tym serwisie nigdy nie dotykał explorera i zastanawiam się czy są w stanie wymienić tę wiązkę bez demolowania przy okazji innych rzeczy. Jak popatrzyłem pod maskę to kable od czujnika tempomatu wchodzą do jakiejś grubej wiązki, która gdzieś się gubi w plątaninie innych wiązek :-o . i strach mnie ogarnął...
Pozdrawiam Czarek
601055808

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-09-02, 19:50

są w stanie wymienić tę wiązkę bez demolowania przy okazji innych rzeczy. Jak popatrzyłem pod maskę to kable od czujnika tempomatu wchodzą do jakiejś grubej wiązki, która gdzieś się gubi w plątaninie innych wiązek :-o . i strach mnie ogarnął...
po pierwsze z zestawem dostają pełną procedurą serwisową, po drugie wiązki nie będą ruszać - akcja polega na wymianie czujnika i kawałka wiązki, tak aby wtyczkę usunąć z czujnika kawałek dalej (wisi na wiązce).
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
Cezar
Posty: 310
Rejestracja: 2010-07-25, 22:02
Lokalizacja: Warszawa

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-09-02, 19:54

Nie ma to jak słowa pocieszenia do życzliwej duszy, dzięki Rad-T.
Pozdrawiam Czarek
601055808

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-09-04, 08:11

Witam, prace trwają bardzo intensywnie,

kilka fotek:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Wróć do „WARSZTAT”