Przy zbiorniku mi stalówka przegniła i siedzi na taśmie z napinaczem i do tego na osłonie.W sumie przy wymianie przewodów sa tylko dwa ale małe problemy
1. Odkręcić baryłki
2. Wymienić przewód od pompy do tylnego mostu... ja pomogłem sobie tylko opuszczajac bak, na tyle ile przewody paliwowe pozwoliły i to wystarczyło. Wiekszy problem byl z wyjeciem starego przewodu hamulcowego niz z wlozeniem nowego (stary ucinalem po kawalku)...
ogolnie trudnosc oceniam na 4/10... pozostałe przewody 2/10
Powodzenia
Dzięki serdeczneJacek,
Masz firmę Goodridge / PTM niedaleko, w Nieporęcie. Sam u nich brałem. Zrobią ci przewody zarówno te giętkie (pomiędzy ramą a zaciskami) jak i miedziane. Zawozisz, mówisz co potrzebujesz i odbierasz gotowe.
http://www.explorerfanklub.org.pl/forum ... ht=#182717
Wyginanie miedzianej rurki ogarniesz w rękach, jest to dość miękki materiał, jak użyjesz do tego giętarki,to wyjdzie b.dobrze. Ciąć faktycznie wygodniej nożykiem, a końcówkę rurki też dobrze jest wstępnie przygotować.oraz do jakiejś giętarki ( czy yato za 20 zeta da radę)
Pewnie jeszcze jakiś przyrząd do cięcia potrzebny oraz gratownik ???
Dzięki serdeczne - zamierzam zakupić i w weekend robić tył, bo teraz mam tylko przód śmigając po mieście.jacek4, Będę w Warszawie w piątek mogę Ci pożyczyć.
tak ale tylko z tyłu z przodu sa klasyczne M10Oryginalne mają średnicę 9,5mm i skok 1,0mm