Podepnę się ,
zabrałem się za hamulce.... świecił ABS
hamulce były dupowate ale dało radę wyhamować.... na kompie sprawdziłem wyszły czujniki przód okazało się że w jednej z piast wyszczerbione zęby ...
skończyło się na wymianie piast przód bo w kpl były zaraz nowe czujniki..
klocki nowe, tarcze przetoczone a raczej zrównany rant mają teraz 25mm
hamulce tył-- hmm w bębnach olej wiec trzeba uszczelnić bo wymiana szczęk mija się z celem ... wymiana uszczelniaczy .... skończyło się na zestawach naprawczych kpl, +klocki ( tarcze w przyzwoitym stanie)
oczywiście przy okazji linki ręcznego tu jakże by inaczej 2 wysyłki w tą i tamtą bo mocowania mam niby jakieś nietypowe do linek szerokie bardzo
odpowietrzniki trzeba było skatować ale puściły
układ odpowietrzony przód- tył i przy pompie
iiii
pedał guma ...
:eek
:
wciskasz auto hamuje gorzej jak przed wymianą wszystkiego - pedał nie tyle co leci w podłogę ale jest miękki na piasku abs włączy się
ale w razie W nie wyhamuje nie ma szans....
cóż teraz pompa?? czy też części do bani
kupiłem to
http://czesci-usa.com.pl/klocki-przednie-d652.html
http://czesci-usa.com.pl/klocki-tylne-imd664.html
wszelkie sugestie mile widziane...
pozdr