Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Klubowicz Kamyk.
Klubowicz
Posty: 894
Rejestracja: 2012-12-21, 20:03
Lokalizacja: Zieleniewo /Wrocław
Model Explorera: Eddie Bauer 1996 OHV

Re: gaśnięcie silnika...

2015-12-21, 23:34

Niunior jaki gaz ? Kiedy ostatnio filtry zmieniane od gazu ?
Ford explorer to jest to co tygryski lubią najbardziej.
Ale buggyego sam z bagienka wytargam :)

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: gaśnięcie silnika...

2015-12-21, 23:43

Mi ostatnio przy podobnych objawach pomogło mycie przepływomierza, czujnika temperatury zasysanego powietrza i przepustnicy - jak ręką odjął.
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Klubowicz wit.rys
Klubowicz
Posty: 2187
Rejestracja: 2013-03-17, 09:36
Lokalizacja: Chyrzyna-podkarpacie
Model Explorera: już nie ...

Re: gaśnięcie silnika...

2015-12-22, 06:44

nie skończyła się... moje problemiki są nieczęste, ale przede wszystkim ostatnie "historie" spowodowały długotrwałą posuchę w portfelu, więc... ... ...

u mnie obroty utrzymują się na poziomie 680-720, kilka dni temu miałem krótkotrwały przypadek, że spadały do 450-500, ale przy tym nie było żadnych innych niepokojących objawów...
Witold
(604902478, wit.rys@gmail.com)

Niunior2010
Posty: 42
Rejestracja: 2014-02-20, 21:50
Lokalizacja: Pruszkow
Model Explorera: EX I

Re: gaśnięcie silnika...

2015-12-22, 08:26

Niunior jaki gaz ? Kiedy ostatnio filtry zmieniane od gazu ?
Kamyk, moj bulgot jest LPG free:) Jak go kupilem to instalacja byla na wymarciu wiec postanowilem sie jej pozbyc wogole...

Do moich objawow (obserwacja z dzis rano) doszedl jeszcze problem z zapalaniem. Kreci az milo tylko albo nie dostaje paliwa albo pradu bo nic nie lapie. Zajrzalem pod maske nic na pierwszy rzut oka. Trzasnalem macha wsiadlem i zapalil.... Ale falowal do momentu az temperatura nie przekroczyla C na wskazniku. Dzis zaczynam urlop to moze znajde chwile i zbiore wszystkie objawy falowania silnika na cieplo i na zimno porozrzucane po forum. Mam wrazenie ze kazdy przypadek jest inny... zobaczymy co mi wyjdzie:)

Klubowicz troll73
Klubowicz
Posty: 707
Rejestracja: 2015-01-28, 14:28
Lokalizacja: Warszawa/Soboklęszcz
Model Explorera: II OHV

Re: gaśnięcie silnika...

2015-12-22, 08:36

alo ;)
obstawiam czujnik temperatury do ecu ( pada albo zielone zarosło styki )
692754476

Awatar użytkownika
Klubowicz Kamyk.
Klubowicz
Posty: 894
Rejestracja: 2012-12-21, 20:03
Lokalizacja: Zieleniewo /Wrocław
Model Explorera: Eddie Bauer 1996 OHV

Re: gaśnięcie silnika...

2015-12-22, 19:56

A ja przepływkę ;) Ona często jest winna długiemu kręceniu.
Błędy jakieś masz ?
Ford explorer to jest to co tygryski lubią najbardziej.
Ale buggyego sam z bagienka wytargam :)

Niunior2010
Posty: 42
Rejestracja: 2014-02-20, 21:50
Lokalizacja: Pruszkow
Model Explorera: EX I

Re: gaśnięcie silnika...

2016-07-06, 09:55

Jak na razie okazalo sie ze byla nieszczelnosc na przewodach podcisnienia, i lambda byla martwa. Czas krecenia skrocil sie o polowe ale nada wg mnie jest za dlugo. Przepustnica byla myta, ale gdzie jest ten czujnik temperatury zasysanego powietrza? w przepustnicy czy w przeplywomierzu?

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: gaśnięcie silnika...

2016-07-06, 22:15

w II ohv jest osobno w rurze pomiędzy filtrem powietrza a przepustnicą,nie wiem jak jest w I,w innych samochodach jest w przepływomierzu,sprawdź na rockauto jak wygląda.
tel. 606414212

antoniw
Posty: 21
Rejestracja: 2015-02-13, 14:18
Lokalizacja: rewal
Model Explorera: II 2001 V8

Re: gaśnięcie silnika...

2018-02-28, 17:35

Mam teraz to samo. Obroty wariowały na D (na hamulcu) od 500-1500 (szarpie autem) i auto gasło po kilku takich szarpnięciach (udręka jak trafiło się na czerwone światło). Teraz silnik gasnie przy przerzucaniu z D na R plus wskaźnik oleju skacze gwałtownie. Krokowiec wymieniony niedawno, uszczelki z obu stron przepływomierza i pod EGR-em wymienione. Spaliny śmierdzą jak niedopalone. Ogólnie obroty na D mam czasami 500, niekiedy wyżej. Silnik nie zagazowany.

Wróć do „WARSZTAT”