do tematu kasztaniarze podmieniłem sterownik,przełącznik,podpiąłem elm i nic bez zmian,napędy sprawdziłem są ,mam jeszcze taką teorię że to może przez dołożenie 4 m przewodu1,5mm,może oporność nie ta?narazie innych pomysłów niemam
Ale czekaj.... Sprawdzasz wszystko czy czasem nie masz zapietego 4x4 na stałe?
Wcześniej jak miałeś pęknięty ten trybik i kulki to bym na 99% obstawiał że przez to mógł być zblokowany ale jak to naprawiłeś to... czemu miał by być spięty? tym bardzie że zrobiłeś ocięcie kabelkiem...
Odłącz zasilenie cewki przełącznikiem, stan na jakiejś ziemi, czymś śliskim i but... zobaczysz czy przód masz zapęty
aha... sorki... wróciłem w postach i... zapomniałem że zmieniło Ci się że LOW nie zapina... tylko czy nie zapina czy tylko kontrolka się nie świeci? moze od tego zacząc... ewentualnie może troche naiwne pytanie ale wiesz ze LOW załącza się na N i z wciśniętym hamulec no i chwilkę trzeba poczekać jak się przekładnia załączy...
właśnie w tym problem że nie świeci ta kontrolka 4x4 low ,bo tak to napędy załącza tylko brak tej kontrolki i tu jest problemik,w sumie to mały problemik ale wkurza,jeżdziłem dzisiaj trochę ,znam tą procedurę z napędami i tak robię.
może powiem coś głupiego ale czasem.... żarówkę sprawdzałeś? sprawdź jeszcze połączenia, może styk się utlenił albo jakiś zimny lut gdzieś się zrobił...
po niedzielnej wycieczce na grzyby wiem że brak napędów jest na 100% więc to nie tylko brak kontrolki,teraz wyjmę shifta ,przełącze ręcznie i sprawdzę czy wogóle cuś to da
gówno słuchasz przodu nie będziesz miał z silniczka jak wcześniej pytałeś to pisałeś o tyle chcesz przodu to podaj na ten brązowy + co go przeciołeś czyli włącz pstryczka