Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Linek
Posty: 10
Rejestracja: 2016-10-16, 21:35
Lokalizacja: Płock
Model Explorera: Lincoln Navigator 2000r 5.4 Triton 305KM

THEFT mruga i auto kaput

2016-10-16, 22:10

Witam wszystkich, może ktoś pomoże?
THEFT mruga i nie chce zapalić ???
Wszystko inne działa i rozrusznik kręci tylko nie odpala. Pokazują się dwa błędy P1000 czyli moduł sterowania silnikiem i P1260 (chyba) czyli ten system kradzieżowy, te dwa wyskakują od razu po skasowaniu.
Co to może być?
Lincoln Navigator 2000r
5.4 Triton 305KM 2WD

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: THEFT mruga i auto kaput

2016-10-16, 22:27

immobiliser nie rozbroił się,błąd P1000 to raczej norma,będzie zawsze,wydaje mi się że ten błąd zależy od programu którym diagnozujesz-nie zwracaj na niego uwagi,raczej P1260 jest ważny.
tel. 606414212

Awatar użytkownika
Klubowicz Speedo
Klubowicz
Posty: 1109
Rejestracja: 2010-05-16, 15:05
Lokalizacja: lubuskie
Model Explorera: 2001 Sport Trac

Re: THEFT mruga i auto kaput

2016-10-16, 22:35

p1000 - nieukończona adaptacja obd, zawsze po kasowaniu błedów w benzynach sie pojawia, trzeba chwilę pojeździć żeby zniknął samoistnie, bez znaczenia diagnostycznego
Pozdrawiam
Speedo

Obrazek

Linek
Posty: 10
Rejestracja: 2016-10-16, 21:35
Lokalizacja: Płock
Model Explorera: Lincoln Navigator 2000r 5.4 Triton 305KM

Re: THEFT mruga i auto kaput

2016-10-16, 22:47

Wczoraj wyjąłem akumulator na noc do podładowania, może coś przez to?
Tylko czemu dzisiaj zapalił od dotknięcia a potem po zgaszeniu już nie chciał zagadać?
Lincoln Navigator 2000r
5.4 Triton 305KM 2WD

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: THEFT mruga i auto kaput

2016-10-17, 07:48

Sprawdź dobrze masę i wtyczki szczególnie te grube w okolicach aku...
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Linek
Posty: 10
Rejestracja: 2016-10-16, 21:35
Lokalizacja: Płock
Model Explorera: Lincoln Navigator 2000r 5.4 Triton 305KM

Re: THEFT mruga i auto kaput

2016-10-17, 09:18

Kable wydają się być w porządku, dzisiaj jeszcze raz całą noc stał bez akumulatora ale nic to nie dało.
Pewnie coś się zwaliło i będę musiał szukać elektryka, chyba że może jest jakiś sposób by tego immobilizera wywalić całkiem? Jeśli ma mi w trasie zrobić taki dowcip to go nie chce wcale.

Zły jestem bo go mam miesiąc dopiero i już problemy.
:-/
Lincoln Navigator 2000r
5.4 Triton 305KM 2WD

Linek
Posty: 10
Rejestracja: 2016-10-16, 21:35
Lokalizacja: Płock
Model Explorera: Lincoln Navigator 2000r 5.4 Triton 305KM

Re: THEFT mruga i auto kaput

2016-10-18, 07:44

Wcześniej jeszcze był błąd że była przerwa w obwodzie stacyjki i faktycznie czasem brakowało licznika z kilometrami.
Może to przez to ale teraz wyświetla.
Lincoln Navigator 2000r
5.4 Triton 305KM 2WD

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: THEFT mruga i auto kaput

2016-10-18, 08:44

to dopiero początek problemów..... i twojej drogi przez dolinę głębokiego cienia... :P

błąd obwodu stacyjki nie ma wpływu na odpalenie, najprościej jest znaleźć różowy przewód i sprawdzić na nim zasilanie idzie w wiązce w kanale przy kierowcy różowy z czarnym paskiem, wpinasz się w niego + a drugi koniec multimetru do masy jak po włączeniu stacyjki wskoczy na 12 i spadnie na 6 i przy kręceniu będzie 12 to ok jak spadnie do 6-8V to znaczy żę immo odcina pompę i wsio łatwiej by było pomóc jak byś uzupełnił info co to za auto

Pozdr

zerknął bym też czy jakaś panna wierzgając na przednim siedzieniu nie kopnęła ci za mocno w czujnik wypadkowy tzw ineritia fuel swith i wypadła kulka musi być wciśnięty :D ... i takie przypadki życie zna :P

lokacja czujnika różni się w zależności od modeli ale okolica ta sama

Obrazek
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Linek
Posty: 10
Rejestracja: 2016-10-16, 21:35
Lokalizacja: Płock
Model Explorera: Lincoln Navigator 2000r 5.4 Triton 305KM

Re: THEFT mruga i auto kaput

2016-10-18, 20:14

Opis auta w podpisie.
W weekend będę walczył z autem.
Jeśli na tym kabelku spadnie napięcie do 6-8 volt to czy odpali gdy mu sztucznie zapodam tam 12 volt?
ForScan mówi że immo odcina prąd na zapłonie. To jak jest, odcina pompę czy zapłon?
Lincoln Navigator 2000r
5.4 Triton 305KM 2WD

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: THEFT mruga i auto kaput

2016-10-18, 21:54

nie wiem jak jest w lincolnie ale możesz sprawdzić pierw zobaczy jest iskra, potem daj na pompę 12 i będziesz miał odpowiedź, pompa nie zadziała po niżej chyba 11
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Linek
Posty: 10
Rejestracja: 2016-10-16, 21:35
Lokalizacja: Płock
Model Explorera: Lincoln Navigator 2000r 5.4 Triton 305KM

Re: THEFT mruga i auto kaput

2016-10-20, 14:04

Gdzie znajdę ten immobiliser?
Może zacznę od niego, będę mieć wszystkie potrzebne kable w jednym miejscu.
Lincoln Navigator 2000r
5.4 Triton 305KM 2WD

Linek
Posty: 10
Rejestracja: 2016-10-16, 21:35
Lokalizacja: Płock
Model Explorera: Lincoln Navigator 2000r 5.4 Triton 305KM

Re: THEFT mruga i auto kaput

2016-11-03, 15:25

:razz:
To był zonk.
Po tygodniu szukania elektryka bo się żaden podjąć tej roboty nie chciał zacząłem sam rozbierać auto.
Bezpieczniki, plastiki, wszystko po kolei każda złączka czy się nie wysunęła kable czy nie przetarte złamane.
W sumie to sam nie wiem czego szukałem ale znalazłem kabel który nie pasował do reszty taki nie fabryczny wpiety we wiązkę i jak się okazało było to odcięcie prądu, taka samoróbka.
Motor zagadał od dotknięcia.
:-D :-D :-D
Lincoln Navigator 2000r
5.4 Triton 305KM 2WD

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: THEFT mruga i auto kaput

2016-11-03, 15:40

brawo ty
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Wróć do „WARSZTAT”