CZesc Wam,
Zakupiłem ostatnio EX2 SOHC, bo poprzednika prawie zajeździłem (jest na olx - szukać ex1 z tarnobrzega)
Nowy ex2 SOHC ma problem z dyrencjałem (stracił olej, wydaje dziwne dźwięki na niskuich częstotliwościach) a stary nie więc zamierzam przełożyć dyferencjały pomiędzy moimi samochodami. Garść info: ex1 ma 31 frezowy diff z blokadą eaton e-locker (s629E 3L73 8.8 4E06), zaś diff z nowego ex ma dyferencjał z onaczeniami (8627a 3L73 88 9l06). W związku z tym ma pytania:
1) czy będzie pasowało
2) czy mój diff z SOHC ma 31 zębów
3) czy bedą pasowały półosie z SOHC do zmienionego diffa
4) czy do operacji potrzeboję jakiś specjalistycznych narzędzi i tajemnej wiedzy?
5) czy sobie poradze w warunkach przydomowych jeżeli poradziłem sobie z wymianą uszczelniaczy półosi w ex1, do której musiałem rozebrać sporo dyferencjału czy raczej muszę do mechanika (żadnemu nie ufam)
6) czy wymianiać profilaktycznie łożyska czy jak są ok to zostawić (uszczelnienia wymienię profilaktycznie)
7) jakieś inne porady, biorąc pod uwagę, że mam na półce komplet nowych tarczek do LSD do F8.8 ? (kupiłem kiedyś do ex1, ale jak otworzyłem diff żeby wymienić to się okazało, że mam eaton e-locker)
pozdr