no i stała się jasność teraz wiemy co się dzieje z naszą explozją są dwie opcje walnął sterownik lock-up lub musimy znaleźć przyczynę w zbyt małej mocy silnika (1000 obrotów jadąc 60km/h)
a kto wam to zdiagnozował?
spokojnie,
1) czy na postoju N silnik wkręca się normalnie na obroty?
(czy z silnikiem jest wszystko OK, chodzi na wszystkie gary)
2) jak jedziesz wybiera wszystkie biegi (zmiany biegów raczej nie czuć, ale można je zaobserwować na obrotomierzu)
jak nie to może chodzić na tzw. "Notprogram" (program awaryjny) czyli tylko na 3 biegu,
i w tym przypadku jest totalnie mułowaty przy ruszaniu a przy 100kmh kreci ze 3000-3500
i wtedy oznacza to ze jest jakaś usterka w ASB, niekoniecznie sterownik
także spoko może tylko któryś sensor padl
acha jaka skrzynia ile macie biegow 4 czy 5