Witam.
Jako że ASO po akcji serwisowej (chyba pierwszy EX bo z ciekawości raczej i za darmo sprawdzili mechanikę auta) stwierdziło że lewy tylny wieszak resora jest w opłakanym stanie a zwłaszcza śruba bo od luzu została zjechana i teraz ma przewężenie co grozi pęknięciem. Radzą wymienić wieszaki (robią się liftowe), śruby i tuleje.
No i właśnie szukam info jakie śruby kupić i gdzie mogę dostać owe tuleje (czy co tam jeszcze w środku siedzi)?
Jest jeszcze jedna kwestia, tył mam wyżej od przodu (bo wymienione amortyzatory i dołożone pióro) i obawiam się że po wstawieniu wieszaka liftowego (22cm rozstaw śrub) będzie za wysoko. Zacząłem się zastanawiać czy da się zrobić wieszaki uniwersalne, z dwoma wysokościami otworów mocujących - fabryczne 14cm i liftowe 22? Czy wystarczy miejsca na te otwory? A czy jak przykręcę na 14 to będzie się miał gdzie schować nadmiar płaskownika z wieszaka? Bo może będzie wystawał nad ramę i o coś haczył?
W ten sposób można uzyskać jeden uniwersalny wieszak i regulować (nakładem pracy oczywiście) wysokość w zależności od potrzeb.
Chodzi mi o coś takiego jak na tym rys: