No trochę się różnią :
5R55E ma przełożenia :
2.47:1 1st gear
1.86:1 2nd gear
1.47:1 3rd gear
1.00:1 4th gear
0.75:1 5th gear
2.10:1 reverse
5R55W ma przełożenia :
3.22:1 1st gear
2.41:1 2nd gear
1.55:1 3rd gear
1.00:1 4th gear
0.75:1 5th gear
3.07:1 reverse
czyli wychodzi na to że 3.73 w dwójce to bedzie prwie to samo co 3.55 w trójce.
Na specyfikacji z salonu ta zmiana jest extra płatna, czy ktoś by płaciła za gorszy dyfer???
to pojęcie względne, bo gdy ktoś chce mieć auto do szybkiego przemieszczania się po autostrada to bedzie dopłacał do szybkich mostów(3.08,3.27,3.55)i to najczęściej open , a jeżeli ktoś chce hilować przycepy lub katować auto w terenie będzie dopłacał do wolnych mostów (4.10,4.88,5.10)
ito z LSD a nie open
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie
SHREK '09 4.0 V6 OHV
Stworzyłem POTWORA
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo
więc jest SHREK