Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.

Błąd P0174

Moderatorzy: starwind, resetx, Hubi

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: Błąd P0174

2011-09-02, 21:39

z tego co wiem wystarczy strumienice założyć koszt około 100 może 150 za szt. to załatwia brak katów ;-) chociaż tego nie przerabiałem osobiście :-D

Awatar użytkownika
tomb2
Posty: 696
Rejestracja: 2009-06-02, 23:36
Lokalizacja: Warszaw/Błonie

Re: Błąd P0174

2011-09-07, 13:39

Ja mam wycięte katalizatory i nie wywala mi żadnych błędów .
A masz sondy przed i za katalizatorami?

I co sondami jak katalizator się wywali ?

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: Błąd P0174

2011-09-07, 20:18

jest możliwość tak przeprogramować kompa żeby z sąd niekorzystał , wada jest taka że upierdliwy djagnosta sie pod tym nie podbije

Awatar użytkownika
bondek
Posty: 771
Rejestracja: 2007-08-08, 11:09
Lokalizacja: Nie z tej ziemi :)
Model Explorera: Ex'98 4,0 U2

Re: Błąd P0174

2011-09-08, 21:27

Podbudowany waszymi wypowiedziami, mając nadzieję, że raz na zawsze pozbędę się kodów P0171 i P0174, dzisiaj wymieniłem sondy lambda.
Wygląda na to, że jednak będą mi towarzyszyć na dłużej :(

Są jakieś pomysły?
Zamiast koła zapasowego.. KOŁO BLUESA :)

Awatar użytkownika
mustangSVT
Posty: 23
Rejestracja: 2011-02-04, 09:31
Lokalizacja: radom

Re: Błąd P0174

2011-09-08, 23:25

skoro sondy wyeliminowane do sprawdzenia pozostało już niewiele ;-)
P0171 - System to Lean (Bank 1) The Adaptive Fuel Strategy continuously monitors fuel delivery hardware. The
test fails when the adaptive fuel tables reach a rich calibrated limit. For lean and rich DTCs:
Fuel system
Excessive fuel pressure.
Leaking/contaminated fuel injectors.
Leaking fuel pressure regulator.
Low fuel pressure or running out of fuel.
Vapor recovery system.
Induction system:
Air leaks after the MAF.
Vacuum Leaks.
PCV system.
Improperly seated engine oil dipstick.
EGR system:
Leaking gasket.
Stuck EGR valve.
Leaking diaphragm or EVR.
Base Engine:
Oil overfill.
Cam timing.
Cylinder compression.
Exhaust leaks before or near the HO2Ss.
A SHRTFT-1,2 PID value between -25% to +35% and a LONGFT-1,2 PID value between -35% to +35% is acceptable.
Reading beyond these values indicate a failure.
to samo tyczy się błędu P0174

Awatar użytkownika
bondek
Posty: 771
Rejestracja: 2007-08-08, 11:09
Lokalizacja: Nie z tej ziemi :)
Model Explorera: Ex'98 4,0 U2

Re: Błąd P0174

2011-09-08, 23:33

eeee... :shock:
prawdopodobnie w skutek skrajnych parametrów rozjechały się ustawienia fabryczne...
Zamiast koła zapasowego.. KOŁO BLUESA :)

mikolaj78
Posty: 31
Rejestracja: 2011-10-03, 09:55
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki

Re: Błąd P0174

2012-05-05, 13:42

Odkopię temat.
Wyskoczył mi Check i były kody P0171 i P0174
U mnie jest podobnie z tym,że na zimno zaraz po odpaleniu praca silnika nie jest równa i trochę falują obroty.Po nawet lekkim rozgrzaniu silnika problem znika.
Jutro biorę się za sprawdzanie.Mam nadzieję,że coś znajdę.

mikolaj78
Posty: 31
Rejestracja: 2011-10-03, 09:55
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki

Re: Błąd P0174

2012-05-16, 13:53

Po przeczyszczeniu przepływki wszystko OK :-)

Awatar użytkownika
Susel_125
Posty: 850
Rejestracja: 2010-09-13, 19:39
Lokalizacja: Zielona Góra
Model Explorera: Ford Explorer 1997 SOHC (207KM)

Re: Błąd P0174

2013-04-27, 16:52

O dłuższego czasu nic się nie działo, ale jak się okazało to tylko na gazie. Jesli użytkuję auto na gazie chodzi dobrze i nie ma żadnych błędów. Jesli jadę na benzynie i wystarczy gwałtownie przyspieszyć to zaraz wyskakuję check i p0174. Zawsze wyskoczy pod obciążeniem. I tak trwa cały czas odkąd nim jeżdżę i wymieniłem wiele rzeczy .
A wczoraj dodatkowo doszedł następny P0155* ? Dziwi mnie ta * bo nigdzie o niej nie ma mowy?
Oprócz tego co zrobiłem to dodatkowo wymieniłem pompę paliwa, teraz lepiej odpala rano na benzynie. Sondy jakie wtedy kupiłem to były zamienniki, ale po krótkim czasie zakupiłem i zmieniłem na orginalne sondy FORD.
Jak pozbyć się P0174 ???
Załączniki
DSC_0081.jpg
DSC_0081.jpg (152.83 KiB) Przejrzano 2683 razy
DSC_0083.jpg
DSC_0083.jpg (138.82 KiB) Przejrzano 2683 razy

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 709
Rejestracja: 2010-10-23, 03:49
Lokalizacja: Piła

Re: Błąd P0174

2013-04-28, 22:10

Chyba uwalona sonda...albo gdzieś jej obwód?
Ostatnio zmieniony 2013-04-28, 22:11 przez Damian, łącznie zmieniany 1 raz.

Wróć do „WARSZTAT”