Strona 2 z 2

Re: prawda i mity o silniku ohv(rożnice)

: 2014-12-15, 09:06
autor: Kamyk.
Względem głowic.

Obrazek

Re: prawda i mity o silniku ohv(rożnice)

: 2014-12-16, 22:00
autor: Kojot
z tego co tu zrozumiałem to późniejsze zmiany dotyczą tylko emisji spalin i wspomaganie pracy katalizatorów jest też zmiana w dolocie między "t" i "u" ale to też bardziej dotyczy emisji :roll:

Re: prawda i mity o silniku ohv(rożnice)

: 2014-12-17, 08:49
autor: Kamyk.
W 95 do 97 zastosowano technologię szybkiego spalania, a w 98 zmniejszono średnicę kanałów wylotowych głowicy.

Re: prawda i mity o silniku ohv(rożnice)

: 2014-12-17, 19:01
autor: Kojot
zastosowano technologię szybkiego spalania
czyli eco :-D szybsze napełnienie cylindra ładunkiem beny i spalin z EGR a opróżnienie lipa całe wietrzenie cylindra pozostalo stare też mi modyfikacja :-P :lol:

Re: prawda i mity o silniku ohv(rożnice)

: 2014-12-18, 00:02
autor: karolb863
Kojot,technologia szybkiego spalania,polega głównie na szybkim opróżnianiu zbiornika paliwa :-D

Re: prawda i mity o silniku ohv(rożnice)

: 2014-12-23, 18:10
autor: Kojot
zrobiłem foto głowicy z 1i 2-ki faktycznie głowica przy zaworze ssącym w 2-ce wygląda troszeczke inaczej :-) jest nadlana pod kątem (na oko 30st. ) dolot i wylot oczywiście takie same czyli sprawa wygląda tak : chcesz założyć sobie w 2-ce glowice od 1-ki możesz ale 2 szt. nie możesz zostawić jednej starej ;-) i na odwrót ;-) czy komp. to ogarnie ? owszem i nie ma przy tym żadnych błędów ;-) chcesz mieć fajną komore spalania i szybką :-P to wypoleruj ją na lustro więcej da niż ta nadlewka przy ssącym :-P