Strona 1 z 1

Silnik z II-ki do trójki historia przeszczepu

: 2014-11-26, 19:01
autor: boris
Siemanko, Boris EX-Gaiver zmotał sobie silniczek z dwójki do III, powstaje pytanie dlaczego?

A dlatego, że nie idzie nigdzie dostać silnika z III edycji a że na remont silnika w lutym wydałem 5 tyś co skończyło się tak:

Obrazek

i tak:

Obrazek

po dokładnym sprawdzeniu okazało się że niczym się nie różnią po za:

1. umiejscowienie odmy - zaślepić II-kową tą co wygląda jak domek dla chomika
2. rura egr przełożyć z III
3. minimalnie różni się rozstaw rur od katalizatorów da się nagiąć
4. różnią się kształty lifterów - nie ma na nic wpływu
5. przełożyć pokrywy z III do II razem z czujnikiem wałka


Dawca miał 130 tyś mil i w schowku fakturę na wymianę rozrządu za 960 funtów przy przebiegu 110 tyś mil.

jeździ gra i buczy i jest wielkie dzięki dla Krakusa za już 3-ci cacy silniczek

Re: Silnik z II-ki do trójki historia przeszczepu

: 2014-11-26, 19:05
autor: wit.rys
No, no, no... Prawdziwy Ex-Giver... :pada:

Re: Silnik z II-ki do trójki historia przeszczepu

: 2014-11-26, 19:18
autor: Kojot
to wybebechuj rozrząd 2/3 i zrób porównanie ;-) jestem ciekaw czy oby nie zmienili tylko napinaczy :-P :lol: :lol: ps. ja mam od 1-ki ty od 2-ki krfa sie cofamy :D :D

Re: Silnik z II-ki do trójki historia przeszczepu

: 2014-11-26, 19:37
autor: boris
kojocie nie różni się niczym nawet kolorem, a nowe zestawy są do II-ek i III-ek te same

Re: Silnik z II-ki do trójki historia przeszczepu

: 2014-11-26, 20:04
autor: Kojot
haha no to krfa poprawili :lol-above:

Re: Silnik z II-ki do trójki historia przeszczepu

: 2014-11-26, 20:25
autor: boris
III-kowy się ładniej błyszczy :-D

Re: Silnik z II-ki do trójki historia przeszczepu

: 2014-11-26, 20:43
autor: MirEx68
III-kowy się ładniej błyszczy :-D
A no to widzisz, jest istotna różnica :->

Re: Silnik z II-ki do trójki historia przeszczepu

: 2014-12-04, 13:59
autor: viwaldi
Kiedyś w temacie sie zagłebiałem i doszedłem do wniosku że niby to samo ale nie.
Mam tylko pytanie czy ta III to nie był SportTack bo kiedyś chaiałem brac częsci z Sporttarcka i wyglądał jak II a nie jak III:)
Musze sie tego dowiedzieć bo spać mi to nie da :)

Re: Silnik z II-ki do trójki historia przeszczepu

: 2014-12-04, 17:02
autor: resetx
Mam tylko pytanie czy ta III to nie był SportTack
był (tzn jest) :D boris ma to nawet w modelu podane ;)

Re: Silnik z II-ki do trójki historia przeszczepu

: 2014-12-04, 17:08
autor: boris
w tracku silnik jest trójkowy, wnętrze II-kowe, buda nie wiadomo z czego a zawiecha II-kowa tak czy owak oba silniki miałem na stole i są identyczne bebechy też