Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: nierówna praca

2015-05-30, 22:14

na kompa ma podwójny pin ;-)

Arthur
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-12, 13:22
Lokalizacja: Warszawa
Model Explorera: I I O H V `9 6

Re: nierówna praca

2015-06-10, 17:38

kurier zdążył ... :-D ... czujnik wymieniłem ... i to by było tyle dobrego ... przejechałem 300 w jedną i przedwczoraj powrót i żadnych przygód po trasie... tyle że zatankować jeszcze zdążam i odpala ale kebab z frytkami to już wyzwanie ;-) w sensie dla Exa bo już ledwo zaskoczył na dwa i póxniej pracował już ładnie. W trasie na stacji po odkręceniu korka odpowietrza się dłuższą chwilkę i odbija pistolet .... wcześniej tego chyba nie miałem czy to może mieć jakiś związek z tym "nieodpalaniem" - zapowietrzony, albo filtr, ta nieszczęsna pompka

Arthur
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-12, 13:22
Lokalizacja: Warszawa
Model Explorera: I I O H V `9 6

Re: nierówna praca

2016-06-28, 14:53

już gdzieś tam pisałem że uszkodzona była pompa paliwa ... buczała jak krowa ale roboty nie robiła :-P ... zamiana na używaną ładnie bzyczała i samochód palił na dotyk pomijając lekko nierówną pracę ... tymczasem znów zaczyna się coś wyprawiać ... czyli prawie to samo ... 1) poranne zapalanie spadek obrotów prawie do zgaśnięcia i powoli się stabilizuje 2) dławi się na wolnych 3) pompa ładnie pobzykuje ale słychać dłuuugi syk w okolicach filtra paliwa 4) odgłos zassysanego powietrza z korka wlewu w czasie jazdy (słychać przy otwartym oknie ;-)
po nocy jest ciśnienie na listwie ale raczej leci paliwo niż wytryskuje. Pompka ładnie pracowała, znowu ją zajeżdżam ? w sumie była używana może się szarpnę na tę z rockauto ... ale może na początek miałby kto ten regulator ciśnienia paliwa do sprzedania, to jest ten walec z jednym podciśnieniem i zbrojonym wężem ?

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: nierówna praca

2016-06-28, 15:49

ale może na początek miałby kto ten regulator ciśnienia paliwa do sprzedania, to jest ten walec z jednym podciśnieniem i zbrojonym wężem ?
Mam używany sprawny, to jak chcesz to sobie podmienisz na testy u siebie i potem będziesz myślał o kupnie.

Tutaj to siedzi (link do wątku mojego z problemami jazdy na PB):
http://www.explorerfanklub.org.pl/forum ... =30#p68509

okolice cewki.
4) odgłos zassysanego powietrza z korka wlewu w czasie jazdy (słychać przy otwartym oknie ;-)
a może podmień korek na szczelny ;) bo tam nie powinno być nieszczelności.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: nierówna praca

2016-06-28, 16:52

może być skorodowany przewód paliwowy i łapie powietrze do paliwa lub po prostu spadł gdzieś wężyk podciśnienia i łapie lewe powietrze

Arthur
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-12, 13:22
Lokalizacja: Warszawa
Model Explorera: I I O H V `9 6

Re: nierówna praca

2016-06-28, 21:20

dzięki posprawdzam przewody ... chociaż po ostatniej wymianie pompki ... było lepiej ... może przez te poszarpane przewody dawała cały czas na maxa albo właśnie przez niesprawny regulator wykańczam pompki :-/
dzięki Rad-T w razie co zgłoszę się ... właściwie wcześniej byłem przekonany że to jest regulator

http://www.rockauto.com/en/moreinfo.php ... 66&jsn=466

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: nierówna praca

2016-06-28, 21:24

bo jest :D

Arthur
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-12, 13:22
Lokalizacja: Warszawa
Model Explorera: I I O H V `9 6

Re: nierówna praca

2016-06-28, 21:42

ok porównałem se obrazki jeszcze raz ... po paru łykach mi się rozjaśniło zaskoczyłem na 3D ;-)

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: nierówna praca

2016-06-28, 21:57

u mnie też ostatnio cuda z odpalaniem,odpalał ale chodził jakby na 3 gary po kilku próbach odpalał normalnie,winny okazal się przekaźnik pompy,wymieniłem i odpala od strzala,chociaż na wolnych ma ciągle jakieś mikro drgawki,błędów brak wszystko ok a silnik się trzęsie,nawet gaz mu rozłączyłem i jeżdżę od paru dni na pb z dodatkami czyszczącymi i jest trochę lepiej.
tel. 606414212

Wróć do „SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY”