Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: Problemy z silnkiem 4.6 V8 stukanie remont wymagany ;)

2015-08-13, 17:14

Boris a możesz mi zapodac fotkę jak silnik wygląda od strony koła zamachowego chcę obejrzeć ten nowy silnik uszkodzony od MG co ma gość z Jawora.
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Problemy z silnkiem 4.6 V8 stukanie remont wymagany ;)

2015-08-13, 17:24

wyślij mi kom albo mail na komórkę bo niechce mi się z fotosikami bawić
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Problemy z silnkiem 4.6 V8 stukanie remont wymagany ;)

2015-08-13, 17:35

a to ten z Jawora co mu z paleciaka spadł ...peszek z ubezpieczalni dostał więc niech nie świruje jaworka :D za 3 koła bym tego nie wziął oberwał konkretnie nigdy nie masz pewności jak w środku głowice wyglądają a poza tym to już na pierwszy rzut widać że nie podejdzie ma tylko jedną stopkę do stukowego mocowaną centralnie w EX ma 2 sztuki komp zeświruje niw wyważaj otwartych drzwi ja wyrwałem z zielonej góry od expeditiona za 3 koła pszczółkę nigdy nie wiedziałem tak równo grającej V-ki jak potrzebujesz mogę wyrwać 3kę w 4.6 ale nie mam pewności jak motor chodzi ale sądząc po twojej awersji do wydawania pieniędzy szkoda zachodu :P ja przetrenowałem chyba już wszystko zjeździłem całą polskę i wiem że jedyne co można zrobić to przekładka z tego samego rocznika z explo albo expedition.

jeśli chcesz zbierać po kawałku to blok muśi być z mustanga "GT" a głowice podejdą z lincolna,

http://allegro.pl/4-6-v8-gt-silnik-blok ... 35359.html

głowica

http://allegro.pl/lincoln-town-car-00r- ... 38847.html
Ostatnio zmieniony 2015-08-13, 17:38 przez boris, łącznie zmieniany 2 razy.
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: Problemy z silnkiem 4.6 V8 stukanie remont wymagany ;)

2015-08-16, 21:54

Rozrząd już kliknąłem.
Zastanawiam się czy taki zestawik podejdzie:
http://www.ebay.com/itm/370626217563?it ... m=&vxp=mtr
niby nie ma na liście exa, ale tym raczej ciężko się sugerować.
Taki ma:
http://www.ebay.com/itm/261066062647?_t ... EBIDX%3AIT
a ja tu nie widzę różnicy oprócz tego, że uszczelki pokryw zaworów są inne - w sumie ja mam takie jak na tym pierwszym.
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: Problemy z silnkiem 4.6 V8 stukanie remont wymagany ;)

2015-08-23, 11:59

Czekając na części z USA wziąłem się za głowice, przypomnę, że w szlifierni chcieli od 50 do 200zł za otwór (czyli zapewne 200).
Otwory wyszły prosto tuleja wraz ze świecą dała się wkręcić, bez zdejmowania głowicy byłoby ciężko to zrobić porządnie.
Zastanawiam się tylko czy tuleje wkręcić na klej do bloku silnika czy na sylikon wysokotemperaturowy - raczej korzystają z tego drugiego, ale wydaje mi się, że klej jest lepszym rozwiązaniem.
Koszt zestawu i tulejek to 100zł z wysyłką, do tego trzy wiertła 14, 14.5, 15, taśma izolacyjna - wyszło nieco taniej niż 200zł za sztukę ;).
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

Wróć do „SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY”