Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Klubowicz Kamyk.
Klubowicz
Posty: 894
Rejestracja: 2012-12-21, 20:03
Lokalizacja: Zieleniewo /Wrocław
Model Explorera: Eddie Bauer 1996 OHV

Re: przyrost mocy

2015-06-10, 20:52

- Sportowy dolot
- tuningowe kolektory wydechowe
- tuningowy wydech
- wywalenie katalizatorów
- szlify dolotu, głowicy, planownie, dopasowywanie kanałów przelotowych, szlify zaworów
- wzrost kompresji
- zmniejszanie wagi tłoków, korbowodów, wraz z wyważeniem
- lepsze wyważenie wału
- twardsze sprężyny zaworowe
- tuningowy wałek 422
- tuningowe popychacze zaworów
- Tuningowe dźwigienki zaworów (rooler rockers) 1.6 , albo 1.7 , albo 1.8
- strojenie

Można też rozwiercić blok i wpakować większe tłoki.
Trochę części
http://www.moranav6racing.com/category. ... egoryID=32

http://www.compperformancegroupstores.c ... de=FORD466

http://www.summitracing.com/int/search/ ... toview=SKU


http://www.summitracing.com/int/search/ ... ly/ford-v6

Opis silnika wraz z możliwościami tuningu
http://www.therangerstation.com/tech_li ... Page.shtml
Ostatnio zmieniony 2015-06-10, 20:58 przez Kamyk., łącznie zmieniany 2 razy.
Ford explorer to jest to co tygryski lubią najbardziej.
Ale buggyego sam z bagienka wytargam :)

Wróć do „SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY”