bo znalezienie tego typu usterki nie raz zajmuje kilka dni albo i dłużej mając auto na warsztacie i jest nieskończona ilość możliwość więc może doprecyzuj pytanie napisz co już sprawdziłeś co pomacałeś czym poszarpałeś a może wysiliłeś żeby podnieść auto i postawić na 4 klockach choćby drewna i zobaczyć czy tak samo zachowuje się gdy koła mają obciążenie lub nie oraz w jaki sposób zweryfikowałeś że przegub jest ok?
chcesz odpowiedzi proszę bardzo zaoszczędzimy kolejnym chłopakom pisania:
problemy z półosiami
problemy z łożyskami reduktora
reduktor
początek problemów z skrzynia biegów
uwalona półoś
uwalony wahacz
pęknięty łącznik stabilizatora
brak łącznika stabilizatora bo się na przykład odkręcił (pozdro dla producenta BAW)
uwalony amortyzator tylnego mostu lub jego brak
uwalony krzyżak wału
luz na wieloklinie
i mój ulubiony niedokręcony przedni most
hehe a może to panewka
Panowie jeśli o czymś zapomniałem dopiszcie