Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Olo Ma
Posty: 66
Rejestracja: 2015-04-18, 10:20
Lokalizacja: Chwaszczyno
Model Explorera: Ford Ex 1

Jak sprawdzić.

2016-06-16, 11:11

Witam. Jak sprawdzić jaki mam most i przełożenia w ex 1 ??
Pozdrawiam Olo
tel. 601685907

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Jak sprawdzić.

2016-06-16, 15:35

Tabliczka na tylnym moście przykręcona jedną ze śrub trzymających dekiel.
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
rkosa
Posty: 324
Rejestracja: 2007-08-07, 08:35
Lokalizacja: Elbląg
Model Explorera: były, ale się zmyły

Re: Jak sprawdzić.

2016-06-16, 17:00

Ale on już chyba nie ma tej tabliczki. Przynajmniej ja nie pamiętam, żeby tam była. Most kupiony był od Foxa jako z LSD, ale po jeździe Ola wychodzi, że LSD zabrakło. Ja nie używałem tego towaru :-)
Jest: Mazda Premacy
Było: BMW E34, Fiat 126p, Seicento, Ford Escort, Explorer I, II, Fiesta, Mondeo, Honda Civic, Isuzu Trooper, Mazda 121, 323F, Opel Corsa, Peugeot 205, Renault Safrane, SAM (Muscel+UAZ), UAZ 3.0d

Awatar użytkownika
duch_gdansk
Posty: 47
Rejestracja: 2016-04-12, 22:40
Lokalizacja: Gdańsk
Model Explorera: Ex II Sport 4.0 95r OHV

Re: Jak sprawdzić.

2016-06-17, 00:02

Podnosisz "tyłek" wozu i jak bez szpery to dwie osoby kręcą tylnymi kołami i liczysz obroty wału napędowego i tyle, albo zdejmujesz dekiel dyfra i liczysz zęby.
4.0lpg + 6,3pb + 6,5d

Orsa
Posty: 1
Rejestracja: 2016-04-16, 11:57
Lokalizacja: Białystok
Model Explorera: XLS

Re: Jak sprawdzić.

2016-06-18, 11:38

Łatwiej Ci będzie zdjąć dekiel dyfra i policzyć zęby.

Awatar użytkownika
Olo Ma
Posty: 66
Rejestracja: 2015-04-18, 10:20
Lokalizacja: Chwaszczyno
Model Explorera: Ford Ex 1

Re: Jak sprawdzić.

2016-07-01, 17:25

Przy konwersji na tarcze z tyłu rozebrałem częściowo most no i ma LSD i na sucho działa. :) Zobaczymy zimą .
Pozdrawiam Olo
tel. 601685907

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Jak sprawdzić.

2016-07-01, 17:48

Po co do zimy - trawnik w ogródku sąsiada wystarczy. :D
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Olo Ma
Posty: 66
Rejestracja: 2015-04-18, 10:20
Lokalizacja: Chwaszczyno
Model Explorera: Ford Ex 1

Re: Jak sprawdzić.

2016-07-01, 17:52

Nie no jak ruszam z buta na szutrze to 2 slady zostawia ;) trochę oleum mu brakowało bo się dekielek podgiął i został 1,2 litra. Teraz ma 3 i jedzie
Nie wiesz kto by miał graty do 1? takie podkładki z frezami do piast z przodu i c klipy?
Pozdrawiam Olo
tel. 601685907

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Jak sprawdzić.

2016-07-01, 19:37

W giełdzie były graty do jedynki, jakieś zderzaki i inne,
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Wróć do „SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY”