Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Northools
Posty: 327
Rejestracja: 2016-04-26, 12:24
Lokalizacja: Trojmiasto
Model Explorera: Czarny Ex III 4.6 V8 - tzw pomnik.

V8 z reduktorem.

2017-01-25, 18:41

Witam wszystkich,

Pojawil sie pomysl, nie nowy oczywiscie, aby do mojego V8 dolozyc reduktor. Chcialbym aby calosc poruszala sie jak stare OHV 4.0, czyli 2WD I 4WD. Jesli cos pomylilem to smialo poprawcie. Mam wyremontowany most, ktory lezy na strychu i reduktor BW z wiskoza w srodku. Jest podejrzenie, ze wisko moze byc uszkodzone (sklejone lub cokolwiek), najpewniej ciagnie na 4 all time. Nie mam reduktora, a on moze poprawic przydatnosc auta w roznych sytuacjach. Oczywiscie wykorzystuje go jako klasycznego SUV'a do czego bardzo dobrze sie nadaje, ale dlaczego nie zrobic z niego klasycznego SUV'a z reduktorem? Wszak inne auta tej klasy maja reduktor. Moje wyobrazenie na ten temat jest takie, ze biore reduktor od OHV'ki lub od F150 mieszam cos tam z walami lub nie i juz. Moj przedni most to DANA 35 o przelozeniu 3.73. Do tego potrzebny jest reduktor, sterowanie i zapewne cos jeszcze. Wierze, ze tak zacne grono specjalistow wie jak taki przeszczep wykonac :-)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Kur....a! Gdzie jest moja szaro-zielona skora? :shock:

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: V8 z reduktorem.

2017-01-25, 18:48

temat był już przerobiony przez dyfrend wkładasz reduktor od 150-ki najlepiej manualny czyli wajcha w środku bo są elektryczne ale do tego trzeba dodatkowo sterowanie i wiąske elektryczną rzucić ;) generalnie pasuje p&p troszkę się robi ciasno przy zbiorniku paliwa ale da się ;)

Awatar użytkownika
Northools
Posty: 327
Rejestracja: 2016-04-26, 12:24
Lokalizacja: Trojmiasto
Model Explorera: Czarny Ex III 4.6 V8 - tzw pomnik.

Re: V8 z reduktorem.

2017-01-25, 19:17

Nie chce manualnego. Chce elektryczny, a wiazka to nie problem bo wszytsko mozna pociagnac. Z jakich rocznikow reduktor jest potrzebny? Do 2001?

Pozdrawiam
Kur....a! Gdzie jest moja szaro-zielona skora? :shock:

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: V8 z reduktorem.

2017-01-25, 19:28

skrzynie masz 4r70 jak w f150: 4,6 i 5,4 ale przy zakupie musisz pytać co było pod machą ;)

Awatar użytkownika
Northools
Posty: 327
Rejestracja: 2016-04-26, 12:24
Lokalizacja: Trojmiasto
Model Explorera: Czarny Ex III 4.6 V8 - tzw pomnik.

Re: V8 z reduktorem.

2017-01-25, 19:42

Tak, mam 4R70W. Dzieki za info. Ma ktos na forum takie gtraty? Jak sie sprawa ma z walemi?

Pozdrawiam
Kur....a! Gdzie jest moja szaro-zielona skora? :shock:

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: V8 z reduktorem.

2017-01-25, 19:43

na tył raczej będzie to samo nie wiem jak przód

Awatar użytkownika
Northools
Posty: 327
Rejestracja: 2016-04-26, 12:24
Lokalizacja: Trojmiasto
Model Explorera: Czarny Ex III 4.6 V8 - tzw pomnik.

Re: V8 z reduktorem.

2017-01-26, 08:31

Bede szukal. Wielkie dzieki i pozdrawiam.
Kur....a! Gdzie jest moja szaro-zielona skora? :shock:

Awatar użytkownika
Northools
Posty: 327
Rejestracja: 2016-04-26, 12:24
Lokalizacja: Trojmiasto
Model Explorera: Czarny Ex III 4.6 V8 - tzw pomnik.

Re: V8 z reduktorem.

2017-01-26, 13:51

Doczytalem watek z siwa explozja i wiem, ze kolega zamontowal tylny wal od Navigatora do 2001, a przedni od F150 z motorem 4.6 litra.

Na alledrogo jest kilka opcji:

http://allegro.pl/ford-f150-5-4-redukto ... ml#thumb/2

I

http://allegro.pl/ford-f150-4-6-e-1998r ... 20118.html

Zastanawia mnie problem predkosciomierza. Raczej chcialbym zachowac wszystko dzialajace.

Pozdrawiam
Kur....a! Gdzie jest moja szaro-zielona skora? :shock:

Wróć do „SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY”