Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
kacperpol
Posty: 82
Rejestracja: 2017-03-11, 19:12
Lokalizacja: Jelenia Góra
Model Explorera: dwójka 1995 OHV

Re: Kolektor ssący przewody

2017-05-22, 23:08

Eh to już wiem dlaczego był zaślepiony :(
150 zł za uszczelkę to chyba jakiś żart , za 70 zł widziałem kolektor z uszczelką w ładnym stanie i chyba to kupię.

Awatar użytkownika
Klubowicz Kamyk.
Klubowicz
Posty: 894
Rejestracja: 2012-12-21, 20:03
Lokalizacja: Zieleniewo /Wrocław
Model Explorera: Eddie Bauer 1996 OHV

Re: Kolektor ssący przewody

2017-05-22, 23:44

Broń Boże nie kupuj używanej uszczelki...
Ford explorer to jest to co tygryski lubią najbardziej.
Ale buggyego sam z bagienka wytargam :)

Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: Kolektor ssący przewody

2017-05-23, 05:47

Broń Boże nie kupuj używanej uszczelki...
To już wiesz czemu się mści :-D
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Kolektor ssący przewody

2017-05-23, 08:25

Jeden rzeźbiarz goni następnego rzeźbiarza jak nie ogarniasz finansowo 150 zeta na uszczelkę to znaczy że nie wstrzeliłeś się z autem, w cinqecento 700 dostaniesz uszczelkę za 1,70 zł... 150 zł kosztuje nowa pewna uszczelka zakładasz i po temacie eliminujesz problem z wysokim stopniem prawdopodobieństwa. ale nie lepiej jest kupić kolektor zdjęty z auta które nie bez powodu wylądowało na złomie... i pewnie nikt jej przez 20 lat nie wymieniał jest cienka twarda i sprasowana super oszukałeś system wydałeś 70+ok 25 przesyłka gazem niecała 100-wka, zakładasz a tu ten sam problem... i powstaje pytanie czy usterka jest gdzieś indziej czy może jednak uszczelka jest trefna sprawdzasz dalej i nie znajdujesz rozwiązania więc wracasz do punktu wyjścia i jednak kupujesz nową ... jesteś 100 w plecy i podwójnie zmarnowany czas lepiej było to opindolić silikonem....
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Kolektor ssący przewody

2017-05-23, 09:15

czerwonym budowlanym silikonem,bo jest tańszy niż ten dla motoryzacji,zapomniałeś dodać.
ostatnio klient przyjechał nowo zakupionym Pajero z 2008r i przywiózł mi używane klocki hamulcowe grubości okolo 2-3mm,powiedziałem że mu ich nie wymienię,nie mógł zrozumieć dlaczego i pojechał sobie obrażony........
tel. 606414212

kacperpol
Posty: 82
Rejestracja: 2017-03-11, 19:12
Lokalizacja: Jelenia Góra
Model Explorera: dwójka 1995 OHV

Re: Kolektor ssący przewody

2017-05-23, 22:14

Nie no używane klocki czy tarcze to przegięcie. Nie jestem pewien co jest przyczyną tak złej pracy.
Najchętniej to bym to wkleił na silikon dla testów czy to wina uszczelki tak zła praca silnika. Przed zdjęciem kolektora bylo git.
Tam już ktoś wcześniej na silikon wkleił taką rurę która wchodzi w ten kolektor.

kacperpol
Posty: 82
Rejestracja: 2017-03-11, 19:12
Lokalizacja: Jelenia Góra
Model Explorera: dwójka 1995 OHV

Re: Kolektor ssący przewody

2017-05-25, 17:25

Pytanie Czy ten zawór pcv pasuje z sohc do ohv?

Wróć do „SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY”