Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
michaltbg
Posty: 12
Rejestracja: 2015-04-24, 08:39
Lokalizacja: tarnobrzeg
Model Explorera: EX1 i U2 SOHC

dyfer z ex1 z e-locker do U2 SOHC

2017-06-13, 11:57

Witam,

Zakupiłem ostatnio EX2 SOHC, bo poprzednika zajeździłem (jest na olx - szukać ex1 z tarnobrzega)

Nowy ex2 SOHC ma problem z dyrencjałem (stracił olej, wydaje dziwne dźwięki) a stary nie więc zamierzam przełożyć dyferencjały pomiędzy moimi samochodami. Garść info: ex1 ma 31 frezowy diff z blokadą eaton e-locker (s629E 3L73 8.8 4E06), zaś diff z nowego ex ma dyferencjał z onaczeniami (8627a 3L73 88 9l06). W związku z tym ma pytania:
1) czy będzie pasowało
2) czy mój diff z SOHC ma 31 zębów
3) czy bedą pasowały półosie z SOHC do zmienionego diffa
4) czy do operacji potrzeboję jakiś specjalistycznych narzędzi i tajemnej wiedzy?
5) czy sobie poradze w warunkach przydomowych jeżeli poradziłem sobie z wymianą uszczelniaczy półosi w ex1, do której musiałem rozebrać sporo dyferencjału czy raczej muszę do mechanika (żadnemu nie ufam)
6) czy wymianiać profilaktycznie łożyska czy jak są ok to zostawić (uszczelnienia wymienię profilaktycznie)
7) jakieś inne porady?

pozdr

Wróć do „SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY”