Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
golden86
Posty: 52
Rejestracja: 2016-01-29, 22:08
Model Explorera: III SOHC 4.0

Rolka prowadząca paska wielorowkowego

2017-06-20, 18:12

Witam, wiecie z jakim momentem dokręcić śrubę w rolce od paska wielorowkowego. Chodzi mi o tą rolkę co jest przykręcona do bloku silnika nad pompą wody.
Załączniki
IMAG1208.jpg

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: Rolka prowadząca paska wielorowkowego

2017-06-20, 18:32

z uczuciem i tyle :) a jak potrzebne ci liczby to około 25 Nm.

golden86
Posty: 52
Rejestracja: 2016-01-29, 22:08
Model Explorera: III SOHC 4.0

Re: Rolka prowadząca paska wielorowkowego

2017-06-20, 18:36

Wolę liczby , bez klucza dynamometrycznego nie podchodzę do samochodu, bo zazwyczaj przekręcę śrubę :oops: ,a jest tam łożysko które się dociska tą dużą podkładką więc nie chciałbym go rozsypać. ;-)

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: Rolka prowadząca paska wielorowkowego

2017-06-20, 18:46

bierzesz grzechotke na 1/4" i nic nie rozwalisz :)

Awatar użytkownika
Klubowicz slisman
Klubowicz
Posty: 388
Rejestracja: 2016-04-27, 09:28
Lokalizacja: Trójmiasto
Model Explorera: MKII 4.0 SOHC

Re: Rolka prowadząca paska wielorowkowego

2017-06-20, 21:45

Na większy klucz tam nawet chyba nie ma miejsca zbytnio :)

Awatar użytkownika
Klubowicz Kamyk.
Klubowicz
Posty: 894
Rejestracja: 2012-12-21, 20:03
Lokalizacja: Zieleniewo /Wrocław
Model Explorera: Eddie Bauer 1996 OHV

Re: Rolka prowadząca paska wielorowkowego

2017-06-21, 10:19

Bez przegięcia z tą precyzją. Tak aby się trzymało, nie odkręciło ;) Łożysko przecież opiera się o rant to z nim nic nie zrobisz.
Ford explorer to jest to co tygryski lubią najbardziej.
Ale buggyego sam z bagienka wytargam :)

Wróć do „SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY”