Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
swamp_monster
Posty: 6
Rejestracja: 2018-03-07, 18:53
Lokalizacja: Tychy
Model Explorera: 2000 4.0 SOHC

Silniki krokowe w SOHC

2018-05-05, 12:18

Hej.
Czy w SOHC były różne wersje dolotu i w związku z tym różne krokowce? Wszystkie krokowce które widziałem mają otwory w kształcie trapezu. U mnie są okrągłe. Podstawa do której przykręcony jest krokowiec również ma okrągłe wloty/wyloty. Pytanie czy któreś wersje tak miały, czy u mnie jest coś ostro porzeźbione? A jeśli tak ma być to jak znaleźć krokowca który będzie pasował, bo mój mimo czyszczenia chyba wymaga wymiany...

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2052
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Silniki krokowe w SOHC

2018-05-05, 13:34

były różne krokowce i różne kolektory
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

swamp_monster
Posty: 6
Rejestracja: 2018-03-07, 18:53
Lokalizacja: Tychy
Model Explorera: 2000 4.0 SOHC

Re: Silniki krokowe w SOHC

2018-05-06, 12:22

A jest jakaś zależność między rodzajem kolektora a VINem? Albo rocznikiem, albo czymkolwiek innym? Czy pozostaje mi zamawianie i ewentualne odsyłanie niewłaściwego krokowca?

Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2853
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: Silniki krokowe w SOHC

2018-05-06, 12:55

Ale jakie zamawianie i odsyłanie, zamawiasz albo z okrągłymi albo z trapezowymi otworami i tyle. Zadzwoń do USA Jelenia Góra-nr. telefonu znajdziesz w sieci. Powiesz jaki masz krokowy i taki podeślą.
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

swamp_monster
Posty: 6
Rejestracja: 2018-03-07, 18:53
Lokalizacja: Tychy
Model Explorera: 2000 4.0 SOHC

Re: Silniki krokowe w SOHC

2018-05-18, 12:14

Chwilę mnie nie było... Dzięki za info. Krokowiec wymieniony, ale problem pozostał. Będzie trzeba rozebrać cały dolot i powymieniać uszczelki...

Wróć do „SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY”