Cześć wszystkim.
Jak w temacie, mój Ex III 4.6 trzyma zbyt wysokie obroty na biegu jałowym. Związane jest to z samoistnym przyspieszaniem i nieprawidłową pracą skrzyni podczas redukcji na dochamowaniu. Wymieniłem już dwa razy silnik krokowy, a dzisiaj włożyłem nowy TPS. Niestety, problem nie zginął. Po zgłębieniu tematu wychodzi, że przyczyn moze być kilka. Czujnik temperatury silnika, sonda lambda, korkowiec, przepływomierz lub map sensor, jeśli występuje. W związku z faktem, że nie należę do tych co sie łatwo poddają prosze tych co chcą pomóc o informacje, jak przeskanować poszczególne czujniki mające wpływ na prace silnika krokowego, a dalej poziom obrotów mojego silnika. Jakie są prawidłowe wartości poszczególnych czujników i jak sprawdzić czy działają poprawnie? Będę wdzięczny za każdą pomoc.
Pozdrawiam