Ad 1. Bezpieczniki sprawdzone, wszystkie i to po kilka razy
Ad2. Może się mylę, ale pomiar robiłem na gnieździe przekaźnika – miernik miałem podpięty kilka minut. Najpierw sprawdziłem, że po przekręceniu kluczyka dochodzi zasilanie z controllera (z 40pinu) na cewkę przekaźnika, a później sprawdziłem, że dochodzi zasilanie pompy, także 12v. W takim razie czy element pośredni czyli Inertia fuel jest sterowany przez komputer i może zredukować napięcie do 6v ?
Ad3. Tak jak pisałem, to napięcie zmierzyłem na gnieździe przekaźnika (cewka i zasilanie) wynosiło 12v
Ad4. OK, Zamówię sobie ten przyrząd
Ad5. No nic. Cewkę i tak miałem, więc akurat tego nie kupowałem. Mogę odstąpić ,jakby ktoś potrzebował.
Ad6. Zgadzam się, że komputerem jest łatwiej i szybciej, ale skoro pompa paliwa jest zasilana z oddzielnego bezpiecznika poprzez przekaźnik, to jak komp ma zrozumieć, że zmienił się np. na niej opór ?
Ad7. Nie wiem jak to jest z Fordami, ale w swoich osobówkach zadrżało mi się wymieniać pompy paliwa. Tyle, że ostatnia to była Nexia z sześć lat temu. Po prostu, któregoś dnia pompa nie zadziałała.
Co do skrzyni, to temat pewnie jeszcze zacznę. Na razie nie kupiłem drugiej skrzyni, bo chciałbym wyjąć tą, żeby mieć pewność co do modelu i typu.
Dzięki za numer telefonu. Z pewnością zadzwonię.
Dzisiaj skończył mi się urlop. Jutro musze iść do pracy, to pewnie trochę przedłuży prace nad Fordem. Ale przynajmniej dni stają się dłuższe.
Ps
Dzisiaj kupiłem w składzie budowlanym bloczki betonowe, na których mam zamiar postawić auto, aby wyciągnąć bak paliwa. Rozmawiałem też z sąsiadem co mi auto przeciągnie traktorem na utwardzony teren