Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: Legenda brązowego kabelka

2013-03-19, 19:58

Jest 2wd 4x4 auto i 4x4 high, auto na pierwszej pozycji tylko w SOHC od 96' ...
no to teraz Cie juz nie rozumiem, Wojciechow pisze ze mial auto na pierwszej pozycji - high i low w ohv 95 a Ty ze tak ma byc :>
Jak zwykle u mnie problem z czytaniem po łebkach - masz racje :-)
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

Awatar użytkownika
SZCZooR
Posty: 1609
Rejestracja: 2012-01-26, 13:54
Lokalizacja: Zamość
Kontakt: Strona WWW

Re: Legenda brązowego kabelka

2013-05-12, 18:23

Panowie..
Mam taki problemik.. niby maly ale jednak nie jest tak jak być powinno.

Włączam 4low i nie ciągnie przód. Ale jak przełącze bwm na 2 czyli stały napęd na przód to działa wtedy ok.
Dla odmiany gdy wezmę na 4x4auto i na 1 bwm działa auto jak fabryczne a jak wezme bwm na 2 to działa stały napęd.
Chyba tak być nie powinno. Ktoś mi zechce uświadomić co zrobiłem nie tak ?
And if you're not down with that I got two words for ya...
SUCK IT !!!

Awatar użytkownika
QDLATY
Posty: 1288
Rejestracja: 2008-05-16, 09:22
Lokalizacja: Wołomin

Re: Legenda brązowego kabelka

2013-05-12, 18:58

noooo 2 dwójkowcy do dzieła bo jeżeli chodzi o 1 łanke to bym już odpowiedział :-D :-P

Awatar użytkownika
Robert Kamyk
Posty: 3073
Rejestracja: 2009-04-10, 20:07
Lokalizacja: Warka
Model Explorera: BRAK

Re: Legenda brązowego kabelka

2013-05-12, 19:23

w Ohv powinno być tak 1-0-1... pod 1 (oryginalnie)... 0 ( przerwany brązowy)... 1 ( 12v)...
tak masz przełącznik podłączony...
Za późno...
Obrazek
... jest dopiero po śmierci...

Fon: 508212090
Robert

Awatar użytkownika
SZCZooR
Posty: 1609
Rejestracja: 2012-01-26, 13:54
Lokalizacja: Zamość
Kontakt: Strona WWW

Re: Legenda brązowego kabelka

2013-05-12, 19:24

yyyy.. mam 2-0-1..
Miało być na jeden normalnie według oryginału, na 0 miało być bez przodu całkiem zawsze a na 2 miało być z przodem zawsze :P
Ale jak ja to podłączyłem to już normalnie nie pamiętam :P
And if you're not down with that I got two words for ya...
SUCK IT !!!

Awatar użytkownika
Robert Kamyk
Posty: 3073
Rejestracja: 2009-04-10, 20:07
Lokalizacja: Warka
Model Explorera: BRAK

Re: Legenda brązowego kabelka

2013-05-12, 19:31

hehe... jak tak masz podłączone to ok... powinno być dobrze...
Za późno...
Obrazek
... jest dopiero po śmierci...

Fon: 508212090
Robert

Awatar użytkownika
SZCZooR
Posty: 1609
Rejestracja: 2012-01-26, 13:54
Lokalizacja: Zamość
Kontakt: Strona WWW

Re: Legenda brązowego kabelka

2013-05-12, 19:59

no właśnie nie jestem pewien jak mam podłączone.. na 100% mam do jednego 12v po zapłonie. do drugiego jeden koniec przecietego kabelka a do trzeciego drugi ale nie wiem czy jest róznica ktora czesc kabelka do którego pina przełacznika.
And if you're not down with that I got two words for ya...
SUCK IT !!!

Awatar użytkownika
Robert Kamyk
Posty: 3073
Rejestracja: 2009-04-10, 20:07
Lokalizacja: Warka
Model Explorera: BRAK

Re: Legenda brązowego kabelka

2013-05-12, 20:28

gdzieś wklejałem zdjęcie z opisem... tylko musisz poszukać... ja też zaraz pomyślę gdzie go wrzuciłem...
Za późno...
Obrazek
... jest dopiero po śmierci...

Fon: 508212090
Robert

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Legenda brązowego kabelka

2014-01-22, 22:03

zrobiłem sobie bwm,ale nie takie prawdziwe tylko częściowe,tzn założyłem przełącznik na brązowym kabelku,czyli mam rozłączany przedni napęd np. podczas jazdy z reduktorem,nie podłączałem dodatkowego plusa ponieważ nie widziałem prawie żabnej różnicy między standartowym 4x4auto a tym z plusem na stałe (moje 4x4auto działa naprawdę b.dobrze-nie czuje się zwłoki w załączaniu przodu),ale nie o tym chciałem napisać,od momentu montażu tego przełącznika(jakieś dwa tygodnie) kilka razy zdarzyło się że podczas włączania 4x4 Low(przełącznik włączony-czyli obwód zamknięty) kontrolki od napędów zaczynają migać,przełączanie dodatkowym przełącznikiem bwm niczego nie zmienia,zauważyłem że kontrolki migają wtedy kiedy reduktor bardzo długo włącza 4x4low,dodatkowo dzisiaj ciągnąłem Lublina :-/ z rozwalonym silnikiem i towarem na pace-ważył jakieś 4t,więc włączyłem 4x4low i kontrolki znowu migały,a później w ogóle zgasły,reduktor był włączony i działał,prędkościomierz nic nie pokazywał i jechałem cały czas na jedynce chociaż wajcha była na D :roll: ,po zatrzymaniu wszystko wróciło do normy.
czy ktoś ma jakieś pomysły :?:
tel. 606414212

Awatar użytkownika
dyfrend
Posty: 700
Rejestracja: 2011-02-14, 23:38
Lokalizacja: polska
Model Explorera: II EB V6 po SWAPe V8, convert BW4406

Re: Legenda brązowego kabelka

2014-01-23, 19:11

posprawdzaj raz jeszcze czy dobrze podłączone, tak myśle skoro wcześniej było ok. A stały 4x4 się przydaje nie obciążasz reduktora i tych jego bebechów (co chwile załaczajoc i rozłaczając).
500 114 608 jak moge to Pomoge;)

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Legenda brązowego kabelka

2014-01-23, 20:05

reduktor cały czas równo obciążony,noga na gaz i pełen ogień :-D ,tył się ciągle ślizga więc przód ciągnie stale :-P ,chyba dobrze podłączone bo co w takim przełączniku on-off można spieprzyć,może to jakiś zbieg okoliczności,wczoraj wlazłem pod niego (napiłem się słonej wody kapiącej wszędzie :-P ) i zasikałem wszystkie kostki od reduktora i skrzyni będące w zasięgu wzroku,dzisiaj wszystko było ok.
tel. 606414212

Awatar użytkownika
decania
Posty: 3370
Rejestracja: 2011-08-11, 21:15
Lokalizacja: Płock
Kontakt: Strona WWW

Re: Legenda brązowego kabelka

2014-01-23, 22:12

zasikałem wszystkie kostki
:-D :-D :-D :-D :-D

Sorka, nie mogłem się opanować ;-)
Patryk
723-371-234

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Legenda brązowego kabelka

2014-01-23, 22:35

:-P zasikałem tajemnym płynem co wodę wypiera...............
tel. 606414212

Awatar użytkownika
desmo
Posty: 302
Rejestracja: 2009-06-10, 12:23
Lokalizacja: ze wsi
Model Explorera: EX II Limited 2001r

Re: Legenda brązowego kabelka

2016-01-22, 15:30

Mam pytanie czy owa modyfikacja odłączania przodu w trybie auto powoduje ze autko choć trochę mniej spala?

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Legenda brązowego kabelka

2016-01-22, 15:36

Nie :) bo i tak się wszystko kręci - "starsze" dwójki nie mają wolnobieżki.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Wróć do „ELEKTRYKA, OŚWIETLENIE, ZAPŁON”