Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Damian
Posty: 709
Rejestracja: 2010-10-23, 03:49
Lokalizacja: Piła

Re: znowu pompa ku przestrodze

2012-09-04, 22:46

Jeśli się nie wepniesz w układ to TAK, pracuje cały czas.

Awatar użytkownika
Klubowicz lekwp
Klubowicz
Posty: 1412
Rejestracja: 2007-08-19, 09:23
Lokalizacja: Częstochowa
Model Explorera: Ex I 1993 ,1994

Re: znowu pompa ku przestrodze

2012-09-04, 22:51

Trza robić odcięcia w gazownikach z tego wynika.


DamianPila napisał/a:
Jak robisz manualne odcięcie napięcia to wtedy nie pracuje, chyba nie rozumiem o Ci się rozchodzi


Sądziłem że przy przejściu na zasilanie lpg , pompa "z automatu" przestaje pracować.
_________________
Ostatnio zmieniony 2012-09-04, 22:59 przez lekwp, łącznie zmieniany 1 raz.
Waldemar

Mirek358
Posty: 786
Rejestracja: 2008-05-22, 11:49
Lokalizacja: Bytom

Re: znowu pompa ku przestrodze

2012-09-08, 09:56

Jeśli masz ciężką nogę,nie montuj wyłącznika.Ja taką mam.Przy 160km/godz,przełącza się na PB. :-)
Mirek
kom:502670032

SYRIUSZ200
Posty: 47
Rejestracja: 2010-01-28, 15:04
Lokalizacja: łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: znowu pompa ku przestrodze

2012-09-08, 12:52

A ja z tego co wiem pompa paliwa musi pracować przy jeździe na gazie.
Paliwo oczywiście musi być w baku. Powinno być tak że jak jedziesz na gazie i gazu zabraknie to się przełącza na benzynę. Masz wtedy komunikat z kontrolki. Po za tym masz kontrolkę rezerwy benzyny.
Troszkę chyba olałeś sprawę paliwa w zbiorniku. Masz też oprócz kontrolki wskaźnik poziomu paliwa. To widać jak już leży. Dobrze jest zerkać na kontrolki. Po za tym pompa powinna pracować ponieważ chłodzi układ paliwowy , wtryski paliwa.

Awatar użytkownika
Klubowicz lekwp
Klubowicz
Posty: 1412
Rejestracja: 2007-08-19, 09:23
Lokalizacja: Częstochowa
Model Explorera: Ex I 1993 ,1994

Re: znowu pompa ku przestrodze

2012-09-09, 13:39

Z tym chłodzeniem wtrysków to jest argument za tym żeby nie kombinować.
Waldemar

Wróć do „INSTALACJE LPG i UKŁAD PALIWOWY”