Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: LPG ciekawość wszystkiego!!

2012-08-05, 21:05

Pax, pax między chrześcijany chłopoki :-D
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

DarekWrona
Posty: 19
Rejestracja: 2012-06-10, 10:25
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG ciekawość wszystkiego!!

2012-08-05, 21:11

Nie mam nic konkretnego na oku. W chryslerzie mialem brc plug&drive i po przeogromnych problemach było ok. Wolalbym raczej prosic Was o jakies sprawdzone zestawienia. Co do gazownika to wiadomo że najlepiej na miejscy z uwagi na fakt że pare poprawek po montarzu jest nie raczej pewne. Wiem że fajnie jest się posmiac tymbardziej że pewnie wielu z Was zna się osobiscie. Już się nie czepiam i sorki dla kazdego kogo urazilem
Darek Kraków

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: LPG ciekawość wszystkiego!!

2012-08-05, 21:15

Oficjalnie przepraszam za "GŁUPOTY".
Dzieki szawel za merytoryczna odpowiedz bo po wypowiedziach innych widac ze weekend to nie jest dobry czas na dyskusje.
Zamiast pisac uszczypliwe pierdoly na poziomie szkoly pdst. wystarczy napisac ze sie nie zgadzacie i ewentualnie przedstawic swoj punkt widzenia. Wtedy forum bylo by czytelne rzeczowe i klarowne a nie zasmiecone.
Dlugo szukalem informacji o tym jaki gaz zamontowac (nie zrobilem tego do dzisiaj).
Nie chodzi mi o oszczednosc tylko wlasciwy wybor, tymbardziej ze jestem z tego auta bardzo zadowolony.
Byc moze nie mam jeszcze wprawy w szukaniu na forum albo ta informacja jest zbyt wpleciona w inne tematy.
Wasze dyskusje na temat gazu zwykle skupiaja sie na wyborze producenta instalacji, co z pewnoscia nie jest bez znaczenia.
Jakos nie znalazlem wszystkiego tego co napisaliscie w odpowiedzi na pojego posta.
Prosba do administratora.
Moze warto by bylo zalozyc osobny dzial poswiecony LPG?
Jezeli takowy istnieje to znaczy ze go nie znalazlem.
BTW.
Czy zna ktos gaziarza z okolic Krakowa ktory zna sie na EXP II?
classical foch ? :lol:

jakbyś dobrze poszukał poczytałbyś posty w których jest mowa nie tylko o "producencie instalacji", ale o konkretnych rozwiązaniach z podanymi modelami wtryskiwaczy, parowników, przewodów, etc. Nie dość, że jesteś świeżym użytkownikiem forum, to od razu wszystkich chcesz pouczać i rozstawiać po kątach. Nie tędy droga i takim osobom dziękujemy.... jeśli jeszcze nie poczułeś jaka tu panuje atmosfera. Taki rodzaj prowadzenia dyskusji to na onet.pl :roll:
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

DarekWrona
Posty: 19
Rejestracja: 2012-06-10, 10:25
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG ciekawość wszystkiego!!

2012-08-05, 21:30

Mysle że na tym forum potrzebny jest dzial pogaduchy. Moglibyscie się tam smiac do woli i pisac pierdoly na jakie macie ochote ale przynajmniej nikt szukajacy konkretow nie musialby tego czytac
Darek Kraków

Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: LPG ciekawość wszystkiego!!

2012-08-05, 21:34

Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

Awatar użytkownika
vicking87140
Posty: 370
Rejestracja: 2011-12-19, 19:15
Lokalizacja: Limoges Francja

Re: LPG ciekawość wszystkiego!!

2012-08-05, 21:36

Mowisz i masz dzial KASZTANIENIE, a wlasnie przez osoby piszace oczyms, oczym nie maja pojecia z powaznych tematow wychodzi to co wyszlo....
Tu pytanie zadane bez wymadrzania sie zadko zostaje bez odpowiedzi.
Tylko Chuck Norris potrafi wymienic rozrzad w SOHC bez wyjmowania silnika.....

DarekWrona
Posty: 19
Rejestracja: 2012-06-10, 10:25
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG ciekawość wszystkiego!!

2012-08-05, 21:50

Mowisz i masz dzial KASZTANIENIE, a wlasnie przez osoby piszace oczyms, oczym nie maja pojecia z powaznych tematow wychodzi to co wyszlo....
Tu pytanie zadane bez wymadrzania sie zadko zostaje bez odpowiedzi.
mam propozycje. Niech kazdy dzisiaj wyzyje się na mojej osobie piszac rzeczy a od jutra postaramy się wymyslic "idealna" konfiguracje lpg w sekwencji do exp II OHV. Bo jak narazie polowa niedzieli zmarnowana i nic z tego nie wyniklo.
Darek Kraków

Awatar użytkownika
vicking87140
Posty: 370
Rejestracja: 2011-12-19, 19:15
Lokalizacja: Limoges Francja

Re: LPG ciekawość wszystkiego!!

2012-08-05, 21:57

Mowisz i masz dzial KASZTANIENIE, a wlasnie przez osoby piszace oczyms, oczym nie maja pojecia z powaznych tematow wychodzi to co wyszlo....
Tu pytanie zadane bez wymadrzania sie zadko zostaje bez odpowiedzi.
mam propozycje. Niech kazdy dzisiaj wyzyje się na mojej osobie piszac rzeczy a od jutra postaramy się wymyslic "idealna" konfiguracje lpg w sekwencji do exp II OHV. Bo jak narazie polowa niedzieli zmarnowana i nic z tego nie wyniklo.
Kolego rozmowa w inteligentnym gronie to nie marnowanie czasu.
Teraz po malym wstepie moge Ci powiedziec co mam pod maska. Stag 300 isa2 wtryski magic jet na podlatkach do wtryskow typu bosch. Reduktor magic 3 ale zaczyna mi puszczac baki wiec bedzie zamaiana na cos inszego. Dobrze zainstalowany stag w autoryzowanej stacji to dobra instalka. No ale ja mam silnik podwyzszonego ryzyka....
Tylko Chuck Norris potrafi wymienic rozrzad w SOHC bez wyjmowania silnika.....

albricht
Posty: 885
Rejestracja: 2010-09-03, 21:33
Lokalizacja: Wa-wa
Model Explorera: Jeep

Re: LPG ciekawość wszystkiego!!

2012-08-05, 23:12

Jeśli mowa o instalacjach gazowych to pierwsza podstawowa sprawa.
Nigdy nie będzie chodziła instalacja dobrze jak gazownik to tępy ch....j.
Żeby nie rzucać słów na wiatr fotka
Obrazek

tu akurat przykład niechlujstwa które prawdopodobnie skończy się pożarem.
Ja zakładam instalacje KME z wtryskami magic jet i to wszystko się super sprawuje w amerykańskich autach.
Prawidłowy montaż zgodnie ze sztuką :mrgreen:
Prawidłowa konfiguracja i kalibracja. i auto pali praktycznie 1:1
Nie ma silników które nie tolerują gazu, są idioci którzy wygadują takie głupoty.
A jeśli mowa o gazie 2 generacji sam takowy posiadam w Jeep'ie.
I przyznam szczerze u mnie sprawuje się świetnie. Ale i tak będzie zmiana na sekwencje.
Exploiler I 93r całe szczęście się wyleczyłem
Jeep Grand Cherokee 5,2
Honda Accord 2,7l wersja USA
Masz problem z EX dzwoń śmiało 505 673 189
We wsi gadają że specjalista od ASB
Pier..... mam już dosyć explorerów nie naprawiam.

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: LPG ciekawość wszystkiego!!

2012-08-05, 23:33

wiem że sekwencja w OHV może być źle założona bo wiem kto tak ma i raz że nie jedzie 2 to spalanie około 25l ponoć z mapami coś ale mi tam coś bardziej zwalone jest więc kwestia jest taka że i monter musi być odpowiedni co nie znaczy że trzeba go szukać ze świeczką poprostu zdarzają się amatorzy :/ do porównania mojego staga spalanie 1:1 z benzyna i moc bez zmian a za to oszczędność :D Jedna jest pewność że jeżeli nie kupisz taniej okazji z allegro to jest duża szansa że będzie dobrze :)

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: LPG ciekawość wszystkiego!!

2012-08-06, 22:20

jeżeli ktoś ma ochotę zobaczyć instalację sekwencyjną w II OHV,która nie zaświeca kontrolki silnika i innych światełek,jest kompletnie bezobsługowa :grin: i wg. mnie silnik chodzi na niej lepiej niż na benzynie,to zapraszam,bo mam coś takiego założone u siebie,jeżdżę Explorerem cztery lata,jak go kupiłem to zrobiłem przegląd instalacji LPG w serwisie który ją montował w 2006r,wymienili filtry i przewody gumowe,bo wydawało mi się że już na nie czas i od tego czasu nie robię nic z gazem,oprócz tankowania :-/ ,nie wiem czy jest to instalacja "ekonomiczna" bo kosztowała swoje a samochód pali w mieście 20-22L,ja jednak jestem bardzo zadowolony,raz mi się zapaliła kontrolka silnika co było ewidentnie winą gazu,bo zdarzyło się to po zatankowaniu trefnego gazu na stacji Shell,normalnie tankuję tam gdzie taniej i nic się nie dzieje. :grin:
tel. 606414212

Awatar użytkownika
Klubowicz lekwp
Klubowicz
Posty: 1412
Rejestracja: 2007-08-19, 09:23
Lokalizacja: Częstochowa
Model Explorera: Ex I 1993 ,1994

Re: LPG ciekawość wszystkiego!!

2012-08-07, 10:54

BOZZU Nie regeneruj parownika..... Parę złoty zaoszczędzisz.... ale jazdy z tego nie będzie... no chyba że chcesz auto sprzedać ... . ALE jak do siebie to szkoda twojej roboty...

A co jak kupiłby ktoś z forum "takie brykie" :-/
Bozzu reperuj zawsze jak dla siebie. ;-)

Witam Darka W. z Krakowa bo tu http://www.explorerfanklub.org.pl/forum ... um.php?f=2 jakoś przeoczyłem. ;-)

"Mysle że na tym forum potrzebny jest dzial pogaduchy. Moglibyscie się tam smiac do woli i pisac pierdoly na jakie macie ochote ale przynajmniej nikt szukajacy konkretow nie musialby tego czytać."

1. Jest drugie form o Fordzie Explorerze :-D
2. Poza konkretami liczy się przyjazna atmosfera i jaja czasami też. ;-)
Pozdrawiam i wyluzuj . EFK to nie dyskont w którym się wrzuca litra i cebulę do koszyka i wrzeszczy przy kasie płacę !!!!!

EFK to coś znacznie więcej. Pobędziesz , zobaczysz. A może nie... ;-)

Co do gazu to jeżdżę na I generacji , ale już tyle puszek rozwaliłem że niedługo chyba przerobię filtr powietrza na coś dostępniejszego. :-D
Sekwencja : duży koszt. Popróbuję chyba najpierw II generacji.
Ostatnio zmieniony 2012-08-07, 12:39 przez lekwp, łącznie zmieniany 5 razy.
Waldemar

Wróć do „INSTALACJE LPG i UKŁAD PALIWOWY”