Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Regulamin forum
UWAGA!!!
Ogłoszenie powinno zawierać pełny opis przedmiotu ogłoszenia wraz z ceną i minimum jednym zdjęciem. Link do aukcji może być tylko uzupełnieniem! Wymóg minimum jednego zdjęcia przedmiotu ma miejsce w przypadku sprzedaży całych pojazdów, jak również samochodów na części, oraz głównych części typu silnik, reduktor, skrzynia, blachy, tapicerka, szyby, koła, opony, etc. Ogłoszenia o sprzedaży samochodu na części powinno zawierać zdjęcie oólnego stanu samochodu, a w przypadku wystawienia konkretnego elementu również zdjęcie tego elementu. Wymóg minimum jednego zdjęcia nie obowiązuje w przypadku sprzedaży drobnych elementów typu łożysko, śruby, piasta, rączka, etc., których stan wizualny nie ma wpływu na działanie elementu. W uzasadnionych wypadkach moderator może jednak wymagać uzupełnienia ogłoszenia o zdjęcie.
Ogłoszenie nie spełniające reguł będą usuwane bez ostrzeżenia.
Ogłoszenia w dziale SPRZEDAM, pozostające bez odpowiedzi, zostają automatycznie usuwane po 90 dniach od chwili ostatniej aktywności/publikacji.

Pełny regulamin można znaleźć pod poniższym linkiem: REGULAMIN DZIAŁU GIEŁDA
Awatar użytkownika
NeXusPK
Posty: 332
Rejestracja: 2010-09-21, 09:21
Lokalizacja: Warszawa

Silnik krokowy EX II 1997 V8 5.0L

2017-03-17, 18:12

Witam - poszukuję jak w tytule bo mój chyba padł (zdjęcie wtyczki=brak reakcji silnika).
PZDR

Awatar użytkownika
Klubowicz Kamyk.
Klubowicz
Posty: 894
Rejestracja: 2012-12-21, 20:03
Lokalizacja: Zieleniewo /Wrocław
Model Explorera: Eddie Bauer 1996 OHV

Re: Silnik krokowy EX II 1997 V8 5.0L

2017-03-17, 20:43

Ktoś wcześniej mógł za mocno "podregulować" przepustnicę i też wtedy nie będzie reagować. A jakie są objawy ?
Ford explorer to jest to co tygryski lubią najbardziej.
Ale buggyego sam z bagienka wytargam :)

Awatar użytkownika
NeXusPK
Posty: 332
Rejestracja: 2010-09-21, 09:21
Lokalizacja: Warszawa

Re: Silnik krokowy EX II 1997 V8 5.0L

2017-03-18, 13:48

Zasadniczo walczę ogólnie ze złym zapalaniem na benzynie, z podciśnieniami (muszę kupić rurki bo już ze starości się łamią bo akku działa a nie wszędzie podciśnienia dochodzą), i mam wrażenie zbyt niskich obrotów (ok 500 wolne i jak startuje klima to do 300 spadają i mnie to wkurza). Stąd próba krokowca. Zresztą mój ex od kupienia 6 lat temu słabo zapalał ale miałem słabe cewki (iskry po nich skakały). Teraz przez Jankesa cewki sprowadziłem i po wymianie nadal ZONK - cały czas słabo odpala (wiem, że to nie wina krokowca ale i tak o tym piszę). Na gazie odpala ok na benzynie muszę go kilkanaście sekund kręcić nawet jak ciepły.

Awatar użytkownika
Klubowicz Kamyk.
Klubowicz
Posty: 894
Rejestracja: 2012-12-21, 20:03
Lokalizacja: Zieleniewo /Wrocław
Model Explorera: Eddie Bauer 1996 OHV

Re: Silnik krokowy EX II 1997 V8 5.0L

2017-03-18, 20:16

Za niskie obroty to faktycznie czep się krokowca. Co do złego odpalania na benzynie to bym w pierwszej kolejności posprawdzał masy buda - rama, jak pompka paliwa traci masę to ciężko mu się pali, no i kolejno sama pompka.
Ford explorer to jest to co tygryski lubią najbardziej.
Ale buggyego sam z bagienka wytargam :)

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: Silnik krokowy EX II 1997 V8 5.0L

2017-03-19, 18:34

co do rurek ostatnio pytałem o nie jankesa i do ohv wyszło 1500 :/

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Silnik krokowy EX II 1997 V8 5.0L

2017-03-19, 19:50

z moich oryginalnych rurek niewiele już zostało,sukcesywnie wymieniam je na gumowe przewody stosowane w przelewach wtryskiwaczy w silnikach diesla,są dwa rodzaje (głównie) jedne są zwykłe gumowe w oplocie z jakiegoś materiału,( np VW wszędzie je stosuje,kiedyś w przelewach,a teraz jako przewody podciśnienia) i drugi rodzaj to przewody zrobione jakby z gumy z domieszką plastiku-bardziej się "świecą" niż te zwykłe gumowe i są twardsze,przeważnie stosuję te drugie i sprawdzają się bdb.
tel. 606414212

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Silnik krokowy EX II 1997 V8 5.0L

2017-03-19, 20:14

genialne są w mercach w201 i W124, samochody po 25 lat, a przewody jak z fabryki ;)
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Wróć do „KUPIĘ”