Regulamin forum UWAGA!!!
Ogłoszenie powinno zawierać pełny opis przedmiotu ogłoszenia wraz z ceną i minimum jednym zdjęciem. Link do aukcji może być tylko uzupełnieniem! Wymóg minimum jednego zdjęcia przedmiotu ma miejsce w przypadku sprzedaży całych pojazdów, jak również samochodów na części, oraz głównych części typu silnik, reduktor, skrzynia, blachy, tapicerka, szyby, koła, opony, etc. Ogłoszenia o sprzedaży samochodu na części powinno zawierać zdjęcie oólnego stanu samochodu, a w przypadku wystawienia konkretnego elementu również zdjęcie tego elementu. Wymóg minimum jednego zdjęcia nie obowiązuje w przypadku sprzedaży drobnych elementów typu łożysko, śruby, piasta, rączka, etc., których stan wizualny nie ma wpływu na działanie elementu. W uzasadnionych wypadkach moderator może jednak wymagać uzupełnienia ogłoszenia o zdjęcie. Ogłoszenie nie spełniające reguł będą usuwane bez ostrzeżenia.
Ogłoszenia w dziale SPRZEDAM, pozostające bez odpowiedzi, zostają automatycznie usuwane po 90 dniach od chwili ostatniej aktywności/publikacji.
Pełny regulamin można znaleźć pod poniższym linkiem: REGULAMIN DZIAŁU GIEŁDA
Witam wszystkich.
Szukam mostu tylnego z przełożeniem 4.10 i z tarczami.
Możecie mi podpowiedziec na jakiej zasadzie działają blokady w mostach explorera , i czy te blokady dają radę przy kołach 33-35 cali MT.
Z góry dzięki za pomoc.
W fordach jestem ciemnota , tyram w błocku dyskotekę i xj-ta i padł pomysł żeby wsadzic do jeepa most od forda .
Nawet nie wiedziałem że jest tyle różnych blokad w fordzie. Która jest najczęściej spotykana?
I czy to prawda że jak jest most np z LSD to nie da się do niego wstawic jakiejś akcesoryjnej np Lokka 100%
mam taki most jak ci pisałem na pw o przełożeniu 4.10 i za dodatkową opłata mogę ci go przerobić na tarczowe hamulce nie widzę w tym żadnego problemu a o 3.55 to tylko słyszałem z opowiadań bo w praktyce nie widziałem nigdy są popularne dopiero w 3 ce
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris